Spørgsmål

YouSee app til Samsung tv

Jeg har en samsung tv. QE55Q9FNA som er en 2018 model.
Men jeg kan ikke finde YouSee tv og film app på den?
Efter hjemmesiden skulle der være en app til de nye samsung tv

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Det er vist ikke kommet en app til helt nye TV's...
Omdømme 7
Badge +3
Hvilken hjemmeside siger det?

Hvis du prøver at søge og bare taster Yousee ind, kommer appen ikke frem må du nok vente til den kommer...
Jeg har lige installeret YouSee app'en på et UE65MU7055 og det fungerer faktisk rigtig godt.
Ved godt det er en 2017 model, men mon ikke det også fungerer på nyere fjernsyn.
For at jeg kunne finde app'en, skulle jeg oprette og logge på en Samsungkonto, for derefter at kunne fremsøge og installere den.
Omdømme 7
Badge +3
Der var en anden der skrev vedkommende ikke kunne finde den i hvad han kaldte Samsung storen/butikken...
Det er korrekt. YouSee app'en kan ikke findes under Samsung app's.
Men ved af logge på en Samsungkonto og derefter bruge søgefunktionen
under "home" kappen, kan app'en fremsøges.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har et Samsung 2017 TV, eller tidlig 2018 og kan finde den i APPS, men jeg er også hele tiden Logget ind...

Jeg forsøger lige at genoplive denne. Yes yousee skriver at appen virker med Samsung 2017 model eller nyere: https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv/samsung/art

Jeg har en Samsung frame 2018,og det virker perfekt. Min kæreste har dog lige fået en frame 2019, som har et nyere tiezen på (4,1) så vidt jeg husker. Det er appen ikke til at finde, den kommer ikke frem.

I øvrigt kan man slet ikke komme ind og installere apps, eller se den uden Samsung konto, så har man først fået installeret hbo, bør yousee også komme frem.

Kan yousee bekræfte at appen ikke virket på de nyeste tv, og det ovenstående link bør have ændret teksten? 

Omdømme 7
Badge +7

Har installeret Appen på mine forældres 2019 Samsung, husker ikke hvilken model det er.

Tizen v.4 er udgivet sep. 2019 - wiki. Så der kan være stor chance for at et tv ikke har nyeste, selvom det er fra 19.

Den nyeste tizen understøtter b.la. Google assistant.

Det er ikke fordi yousee ikke virker, den eksisterer slet ikke i app markedet. 

Omdømme 3
Badge +1

Hej @Kenneth Lindhardt 

Vores app til Samsung SmartTv er indstillet til at virke på alle nye Samsung-modeller produceret i 2016 eller senere - inkl. Tizen 5.0, som jeg tænker er den version, du mener, da 4.0 er fra 2018. Appen bør derfor også være tilgængelig ved søgning i app-markedet, når du søger efter den. 

Hvilken tv-model sidder I med? Du kan sædvanligvis se modelnummeret under Indstillinger → Support → Om dette tv, og på klistermærket på bagsiden af tv’et. 

Som en fodnote vil jeg lige nævne, at appen kun vil komme frem, hvis tv’et befinder sig i Danmark og er tilknyttet en dansk IP-adresse. Hvis din kæreste eksempelvis sidder i Sverige, vil appen således ikke komme frem.

Anna,

YouSee Forum Team

Det er et Samsung The Frame 55’’ 4K Smart TV QE55LS03RAU (2019)

Vi sidder på et yousee internet i Glostrup og appen kommer ikke frem. 

Omdømme 3
Badge +1

Det er et Samsung The Frame 55’’ 4K Smart TV QE55LS03RAU (2019)

Vi sidder på et yousee internet i Glostrup og appen kommer ikke frem. 

Hvor er tv’et købt? 

Jeg har lige vendt sagen med baglandet, @Kenneth Lindhardt, og noget kunne tyde på, at din kærestes tv på en eller anden måde peger på det forkerte land. 

Vil du ikke prøve at nulstille tv’et til fabriksindstillinger og efterfølgende indstille det til Danmark og dansk. I må også meget gerne dobbelttjekke, at Samsung-brugeren er registreret til Danmark. 

Du nulstiller gennem Menu → Generelt → Nulstil

Anna,

YouSee Forum Team

Jeg har et nyere Samsung med tizen styresystem, jeg har logget ind med min samsung-konto - men når jeg søger på yousee under apps - kommer intet frem.

Hvis jeg gør det samme på et gammelt samsung tv kommer app’en fint frem når jeg søger, men kan ikke installere app’en - vel pga at styresystemet ikke er tizen.

Så det er lidt en nitte.. indtil videre

EDIT.. nå fandt ud af at mit “nyere” samsung kører Tizen 2.3.. så det er for gammelt.

Besvar