Yousee app til Apple TV4K, virker ikke med nyeste firmware | YouSee Community
Svar

Yousee app til Apple TV4K, virker ikke med nyeste firmware

hej

Jeg har et Apple TV4K hvor jeg har Yousee app'en på . Jeg oplever at stortset hver gang jeg skal bruge app'en skal jeg afinstallere, og installere igen. Ellers står den bare og tænker og tænker.. der sker intet.
Afinstallerer jeg kan jeg taste brugernavn/password, og så logge ind. Men kun til den ene gangs brug.

Det skal siges jeg kører med Apple's public beta på boksen.

Er der en opdatering på vej. (den software jeg kører med på boksen udkommer efter planen den 10. Sept, så det er lige op over).
icon

Bedste svar af Kasper 2 september 2019, 15:10

Hej MortenPa

Jeg ville prøve at gendanne AppleTV til fabriksindsindstillinger og se om fejlen forekommer herefter. Måske er der noget cookie-data eller noget som driller.
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Når du bruge beta software er du selv ude om det. Vent til 10. september og tag problemet op der.
Det skal lige siges at den også gjorde det da jeg kørte med den almindelige firmware..
Men ellers tak for det utroligt hjælpsomme svar :-)

Er der andre der oplever det og evt. har en løsning på det?
Omdømme 7
Badge +7
Det skal lige siges at den også gjorde det da jeg kørte med den almindelige firmware..
Men ellers tak for det utroligt hjælpsomme svar :-)

Det skrev du ikke noget om, så der kan næppe svares anderledes, når der ikke er alle oplysninger. Fyldestgørende svar kræver fyldestgørende spørgsmål.

Det skrev du ikke noget om, så der kan næppe svares anderledes, når der ikke er alle oplysninger. Fyldestgørende svar kræver fyldestgørende spørgsmål.

Der blev svaret på noget, der ikke blev spurgt om...
Godt så..

Jeg kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der kører med den firmware. Derfor kunne det måske være i Yousee's interesse at få gjort app'en klar, så de ikke står med en ordentlig flok brugere den 10. Sept.

Men beklager meget hvis jeg har generet nogle af jer med mine ikke fyldestgørende spørgsmål.

Tror bare vi lukker den her..
Omdømme 7
Badge +7
You See garanterer ikke funktionalitet når det er en Beta OS version der køres på.
Den har jeg fanget. Derfor spørger jeg også om der er nogle der har oplevet det og evt. har en løsning.
Lige om lidt er det ikke beta mere og jeg har oplevet samme problem før jeg kørte beta softwaren på.
Omdømme 7
Badge +7
Hej MortenPa

Jeg ville prøve at gendanne AppleTV til fabriksindsindstillinger og se om fejlen forekommer herefter. Måske er der noget cookie-data eller noget som driller.
Hej MortenPa

Tak, det prøver jeg lige at gøre.

Vh
Morten

Besvar