Spørgsmål

YouSee app sammen med Apple TV

Hej YouSee.. Jeg har i flere omgange kontaktet jeres support, og fået beskeden, at I ringer tilbage inden 24 timer.
Mit problem er at jeg ikke kan bruge Apple TV sammen med jeres app.
Problemet har stået på mindst et halv år uden der er sket noget eller YouuSee har kontaktet mig.
Jeg vil gerne hvis I "fik tid" til at se på problemet.
Mvh.
Kurt Lindegaard

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er en App på vej til ATV 4.
Omdømme 1
Badge
Hej kurtlindegaard

Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve problemer med afspilning via AirPlay, og det er noget vi kigger på.

Vi har dog samlet nogle løsningsforslag i en tidligere tråd, og disse kan hjælpe på udfordringerne: https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576/index2.html#post110023

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

Der er en App på vej til ATV 4.

Hvad skal vi bruge det til når vi ikke ved om det er uger, måneder eller år vi taler om?
Omdømme 5
Badge +7
Hej Littleone

Det er ikke alle kunder der oplever udfordringer, men vi vil naturligvis godt følge op på de gør. Derfor linket som Katrine har sat ind og hvis det stadig driller, så kontakt gerne support igen, så vi kan få det fejlmeldt.
Omdømme 3
Hej Kasper,

Jeg har ikke et stort problem, jeg har mange små "first world" problemer. Grundlæggende synes jeg bare at et enormt dyrt produkt, skal være brugervenligt og levere hvad kunderne efterspørger. Som en der bor i sommerhus 7 mdr om året og har min tv pakke med, bliver det bare langtrukkent i længden at streame alt via airplay på trods af at det fungerer nogenlunde fornuftigt, det hakker lidt og smider mig af hist og her men det er til at leve med.

Min telefon gider jeg ikke streame med, så snart den ringer bliver jeg smidt af. Min ipad må så fungere som streaming station, hvilket betyder at jeg ikke gider bruge den til andet, for falder jeg over den mindste gif eller video sekvens bliver jeg smidt af.

Jeg ønsker mig bare at betjene mit luksusprodukt uden at mine andre enheder skal tages som gidsler og det kan kun gå for langsomt..

Tak

Littleone

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)