Yousee app på samsung tv | YouSee Community

Yousee app på samsung tv

Hej for en måned siden kunne jeg se tv via jeres app på mit 1 år gamle samsung smart tv. Men når jeg vil åbne appen nu, kommer der kun sort skærm.
Hvad gør jeg ?

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej, jeg har også det samme problem med YouSee TV og Film appen, at den lige pludselig kun viser sort skærm på mit 1 år gamle Samsung QLED TV. Det har virket indtil for 10 dage siden. Er der nogen der kan give et svar på hvad det skyldes? Har Fuldpakke abonnement.

Prøv gerne at tage strømmen helt fra tv'et. Det kan nogen gange gøre tricket. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej, jeg har også det samme problem med YouSee TV og Film appen, at den lige pludselig kun viser sort skærm på mit 1 år gamle Samsung QLED TV. Det har virket indtil for 10 dage siden. Er der nogen der kan give et svar på hvad det skyldes? Har Fuldpakke abonnement.
Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2077

Fandt du en løsning? Hvis ja, hvad gjorde du?

Hvis du kunne bruge et af svarene i denne tråd, så må du gerne markere løsningen via knappen "Bedste svar".
Omdømme 7
Badge +3
Hej, jeg prøvede lige at teste det, det virker godt nok på mit 1-2 år gamle Samsung TV... men det er lidt siden jeg har Opdateret min Yousee app...
Omdømme 7
Badge +7
Der kan prøves at geninstallere App'en, eller at nulstille TVet, det vil dog slette alle indstillinger, så de skal sættes op igen.

Besvar