Spørgsmål

YouSee APP på ældre Samsung TV

YouSee appen på mit Samsung UE55F8005 uden Tizen styresystem er lige pludselig væk. Så jeg kan ikke se bl.a. C-More og Nordisk Fil på mit TV. Samsung og YouSee skyder skylden på hinanden. Er der nogen der kender til dette problem?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er KUN en App til Samsung med Tizen OS, de ældre havde You Bio App'en som er lukket for længe siden, da de funktioner er med i de nuværende App's. De endnu ændre Samsung havde en igen en helt anden, som nu ligeledes kun er i de nuværende App's.
Dvs at man med et Samsung uden Tizen ikke mere kan få appen YouSee/YouBio. Det synes jeg bestemt ikke er i orden. Jeg spurgte YouSee support hvorfor man havde droppet, men det kunne de ikke svare på. Man kunne heller ikke få en i tale, som kunne forklare det. Rigtig dårlig kundeservice, hvilket får mig til at overveje at skifte TV og internetudbyder.
Omdømme 7
Badge +7
App'en er som skrevet ikke til noget mere, da tjenesten den var til er lukket. Det er jo ikke god forretning at understøtte forældede tjenester eller lave App's til ældre enheder som jo for manges vedkommende står for udskiftning.
Ønskes der fortsat mulighed for at kunne bruge tjenesterne og mere til, så kan der lejes en TV boks for Kr. 30/måned, det er muligt for flertallet af kunder.
Alternativt kan der købes en ATV4 eller en Shield TV, dog med den pris en boks kan lejes til går der over 2 år før der er betalt det som en ATV eller Shield koster.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)