yousee app på huawei mediapad t1 10 via chromecast 2

jjeg har en huawei mediapad t2 10 med 32 gb internt lager android version 4.4.4.

når jeg prøver at bruge yousee appen via chromecast 2 på mediapad, så er der intet chrome cast-symbol på.

jeg kan vel ikke være den eneste i danmark, der har lige netop denne tablet.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du opdateret til den aller seneste app fra YouSee - YouSee TV & Film version 5.1.0?

er opdateret til version 5.1.0 køre på wifi 2,4 ghz,

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har en IPRODA 10.1" med Android version 4.4.2. Den viser heller ikke Chromecast sammen med YouSee TV & Film. Virker fint med DR.

Har også en Denver 10.1" med Android version 4.4.2. Den virker fint med YouSee TV & Film på mit TV.

Mine mobiler (Huawei P8 lite (Android 5.0.1), Huawei Y550 Android 4.4.4 og Samsung Galaxy 4 mini Android 4.4.2 virker alle fint med Chromecast og YouSee TV & Film.

Fejlen må derfor ligge hos YouSee.

som sagt på min tablet, så virker viaplay, blockbuster, hbo. men så kommer problemet med yousee appen.

har som sagt beskrevet problemet for dem der udvikler appen, og indtil videre er deres løsninger, allerede dem jeg har prøvet ad.

har sågar prøvet appen på min genbo´s samsung galaxy tab s, bingo der virker det sku.

jeg vil tro yousee bør erkende og fortælle deres kunder, at det ikke virker på alle tablets.

jeg siger tusinde tak for dit svar joern, vi må se hvad de i yousee, nu kommer med af løsning.

med venlig hilsen

Lars Bo Jensen

Omdømme 3

Badge +3

lbjensen skrev:
som sagt på min tablet, så virker viaplay, blockbuster, hbo. men så kommer problemet med yousee appen.

har som sagt beskrevet problemet for dem der udvikler appen, og indtil videre er deres løsninger, allerede dem jeg har prøvet ad.

har sågar prøvet appen på min genbo´s samsung galaxy tab s, bingo der virker det sku.

jeg vil tro yousee bør erkende og fortælle deres kunder, at det ikke virker på alle tablets.

jeg siger tusinde tak for dit svar joern, vi må se hvad de i yousee, nu kommer med af løsning.

med venlig hilsen

Lars Bo Jensen

YouSee er i gang med at undersøge sagen. Se her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)