Spørgsmål

Yousee app og chromecast

Har i dag opdateret ipads iphones med den nye yousee opdatering der lige er kommet. Måske er jeg lidt blåøjet, men jeg var positiv og håbede det bedste. TV Programmer starter nu hurtigere men til gengæld kommer der nu sort skærm efter ca 1 minut og man er så nødt til at starte forfra. Inden jul kørte alt og jeg var en kæmpefan af yousee app'en og chromecast. Men nu har det kørt elendigt i snart 5 måneder, alle andre tjenester kører perfekt. Føler mig sgu lidt til grin over at betale for noget der er så elendigt - nu må i fandeme tage jer sammen.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej johnny k

Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder kan opleve ved afspilning via Chromecast, og det er noget vi arbejder på.

Der er allerede oprettet flere tråde om emnet, og jeg har fundet en frem her, hvor du kan finde løsningsforslag som kan hjælpe: https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213 :)

Rigtig god dag.

Katrine, YouSee Forum Team
Alle forslag i de forskellige links er afprøvet, desværre har det ikke løst problemet.
Det er selve App'en som er problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Hej johnny k

Vi er igår kommet med en opdatering til app'en der løser Chromecast problematikken.

Du kan læse mere i denne tråd, hvor du gerne må melde tilbage hvis det stadig driller.

Hvis opdateringen har afhjulpet udfordringerne for dig, så må du derimod gerne markere mit svar som bedste svar her i denne tråd :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)