Spørgsmål

Yousee app kan ikke caste

Jeg kan ikke caste fra min Yousee app på min iPad til min chromecast.

Har prøvet alt, chromecast har været nulstillet 2 gange jeg har prøvet på flere forskellige netværk, jeg har haft slettet selve appen på min iPad 2 gange, det virker ikke.

Skal sige at chromecast virker med både DR app og Netflix app, på Yousee app står den bare og drejer rundt. 😡

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Hej elmsupport09

måske denne tråd kan hjælpe

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-yousee-app-virker-ikke-98570/index1.html#post108677
Jo tak, men desværre nej, jeg har prøvet det der står i indlægget.

Men kan ikke forstå at min chromecast virker med alt andet, bare ikke Yousee.

Yousee er snart til at lukke op og ski.. i 😡
Har nøjagtig samme problem!!!
Jeg har samme problem.. kan crome caste DR men ikke YouSee.. den løber bare rundt.
Og så pludselig virker den .. men kan stoppe midt i en film., 😡😡😡
Jeg har mobilt bredbånd og bruger kun crome cast i mit sommerhus, hvor jeg tar fuld YouSee pakke med fra privat adresse..
Så har så haft en Påske uden Tv fra YoUSee fordi jeg er taget i sommerhus.. 👎👎👎
Det ikke godt nok !!!!!!!
Har helt det samme problem... har spurgt yousee flere gange uden at få svar. Og det er jo åbenbart et gammelt problem. Ved i om der er et alternativ som f.eks telia der virker ?
Omdømme 3
Badge
DR, TV2 Play og Viaplay virker godt hos os.
Yousee har valgt en anden platform og virker som et skib uden styrmand.
mvh
Ole
Omdømme 5
Badge +5
Hej elmsupport09

Vi har igår sendt et hotfix ud til app'en som skulle løse udfordringerne. Sørg derfor at opdatere app'en hvis du ikke allerede har gjort det.

Meld gerne tilbage i denne tråd, tråd hvis der stadig opleves udfordringer.

Markér mit svar her som bedste svar, hvis opdateringen har løst udfordringerne for dig :)
Jeg vil gerne tilslutte mig mig de sure opstød! Hverken Chromecast eller appletv4 kan bruges sammen med yousee app'en. Hvad skal vi gøre herfra? Jeg har opdateret osv. men den står bare og tænker og kommer ikke videre! Virker fint med viaplay, DR osv!!!!
Hjææælp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P