Spørgsmål

YouSee App ikke kompatibel med Chromocast


Det er jo efterhånden klart for Forum brugerne at YouSee App'en efter seneste opdatering ikke er kompatibel med Chromocast.
Formoder at der arbejdes på det (?), men HVORNÅR har YouSee tænkt sig at sende besked ud til alle deres kunder om at man pt. ikke får det produkt der er lovet. Tror at mange som mig har brugt en del tid på at genstarte diverse routere, iPhones og Chromocasts - og så er det bare fordi Yousee har holdt det hemmeligt. For det kan ikke være ukendt.
Var der ikke noget med, at Yousee har fået en ny direktør der skulle have kundeservice som fokus?
Ærgerligt at der ikke er et alternativ der hvor jeg bor.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Der er rigtig mange indlæg inde på facebook, og svaret er

"Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med at afspille via Chromecast, øv :(

Vi har desværre en generel fejl i øjeblikket, som vi arbejder på at få løst, og vi håber på at have en løsning klar i løbet af denne uge."

Men ja, mærkeligt, at det ikke står i driftsinfo, når så mange har problemer
Omdømme 5
Badge +7
Hej Den resignerede

Der er desværre nogle brugere som fortsat er ramt på Chromecast-delen :(
Du kan læse mere og følge med i denne tråd, hvor jeg gav følgende svar d. 28/4:

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213/index2.html#post110270

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)