Spørgsmål

YouSee App "fryser"

Streaming af TV "fryser" efter ca. 30 sek. Ofte starter stream igen efter ca. 1-2 min. - ofte lyd først og så billede efterfølgende. Nogle gange starter stream slet ikke igen. Det sker på både iPhone og iPad. Hvis mobildata benyttes er der ingen problemer.
Problemet har været der i flere måneder og er helt konsekvent. Det har virket upåklageligt tidligere. Alt udstyr har været genstartet/nulstillet. App har været slettet og geninstalleret.
Bredbånd : YouSee 100/30, Router : YouSee og Airport Extreme.

Nogle forslag til løsning ?

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Steffen

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se, at du ikke har fået svar fra forummet, så jeg prøver lige at byde ind.

Først ville jeg teste hastigheden på forbindelsen:
Tag hastighedstesten

Hvis den er meget lav, så skal du skifte kanal på din Airport router, for at optimere WiFi.

Hvis det bliver ved at drille, så vil jeg anbefale dig, at pille din Airport fra og teste direkte på YouSee modemmet.
Sådan optimerer du WiFi

Det tyder ikke på at være noget med YouSee app'en, når den fint kan levere streaming på mobilnetværket. Så må det være din WiFi-forbindelse.

Lad os endelig høre nærmere fra dig :)
Efter sidste opdatering virker TV Guide ikke på min android. Kun på min android, ikke min PC.
Har Ok hastighed. Meget irriterende.
Omdømme 7
Badge +6
Der er skrevet om et tilsvarende probmem på FB, det er meldt videre.
Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg oplever det samme, men KUN ved LIVE fodbold kampe, de virker kun med mobil data...
Jeg oplever det samme her også, det virker kun med mobil data, jeg ved med sikkerhed at mit hjemme netværk ikke fejler noget, det er optimeret.

Problem på iPad, iPhone
50/10 Mbit med homeboks 4 ac
Fejler både på 2,4 og 5 GHz wifi
Me2
Samme fejl her :(
Yousee tv og film app virker kun med mobildata :(
Har installeret nyeste IOS , har genstartet Yousee modem ( optimeret wifi) alt andet virker fint på wifi , feks Netflix. Da jeg har begrænset mobildata er yousee appen dømt ude :(
Omdømme 7
Badge +2
Det skøre er at det er kun med Yousee Wifi det fryser, ikke med en anden ISP...
Kasper skrev:

Hej Steffen

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se, at du ikke har fået svar fra forummet, så jeg prøver lige at byde ind.

Først ville jeg teste hastigheden på forbindelsen:
Tag hastighedstesten

Hvis den er meget lav, så skal du skifte kanal på din Airport router, for at optimere WiFi.

Hvis det bliver ved at drille, så vil jeg anbefale dig, at pille din Airport fra og teste direkte på YouSee modemmet.
Sådan optimerer du WiFi

Det tyder ikke på at være noget med YouSee app'en, når den fint kan levere streaming på mobilnetværket. Så må det være din WiFi-forbindelse.

Lad os endelig høre nærmere fra dig :)

Oplever samme problem.
Og det er både med jeres egen router, og med anden.

Kan ikke være rigtigt, at man køber et produkt som man bliver lovet virker, og så det IKKE lever op til det man betaler for ??
Og nogle kanaler kan MAN KUN SE via jeres trådløse net.

Venligst få det fixet, er MEGET skuffet over jeres produkt til iPhone/iPad, for det bruger man på farten og især om sommeren ?
Omdømme 7
Badge +6
TV2 kan kun ses på You See bredbånd, medmindre der haves TV2 ude, det koster Kr.5/måned.
Samme problem her. Efter ca. 30 sekunder fryser billedet på min i-pad. Jeg har selvfølgelig testet hastigheden på mit wifi, sørget for at ipad er opdateret med nyeste OS, installeret seneste Yousee TV app, osv. men det er kun Yousee appø den er gal med. Netflix og andre apps kører fint. Af og til starter youseetv streamingen igen efter en rum tid (nogle minutter), nogle gange uden billede men ofte sker der ingenting. Hvis jeg efter at billedet er frosset trykker stop og derefter igen play, får jeg den klassiske og meget brugbare (not) fejlmeddelelse “Beklager, der er desværre sket en fejl.” Ja det er der vist... Er der nogen her på siderne som har fået hjælp til at løse dette problem eller har forslag til hvad der kan være årsag til det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)