yousee app | YouSee Community
Spørgsmål

yousee app

Der er noget jeg ikke forstår har købt et samsung curved 55” smart tv. Det er i dag 3 år gammelt, jeg har haft yousee tv udbyder, yousee internet, yousee telefoner de sidste 5 år og betaler kassen for det hver måned, nå så her forleden dag bruger jeg smarthub på mit tv fordi vi vil se en film, og trykker derefter yousee app men til vores store chok skrives der på fjernsynet at yousee ikke længere understøtter denne app. Efterfølgende har jeg fået at vide at jeg skal investere i en boks eller et eller andet der skal sættes i fjernsynet så det kan kommunikere med min mobil telefon. HVAD SKER DER FOR YOUSEE. Det er mig der køber en service yousee er en servicevirksomhed, de skal ikke pludselig forringe mit produkt. Nu stopper legen, enten sørger de for min app virker igen ellers skrider jeg og mine penge .

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den App der er i TVet kan rigtignok ikke længere bruges, da tjenesten den var til er ophørt, derfor er App'en lukket. Tjenesten ophørte 1. April.
Film kan stadig lejes, på TV boks og Web TV, og ses på App til Android og iOS enheder.
Til Radiomanden
Ok det er sku da ultra for dårligt at yousee opfører sig sådan, jeg har sku da andet at bruge mine penge på end at skifte tv hvert 2 år. og nægter simpelthen at bruge flere penge på yousee så hellere skifte udbyder.
Omdømme 7
Badge +7
Det var en gammel tjeneste/App, (You Bio) som er blevet overhalet af nyere teknologi, så det giver da fint mening at det bliver lukket, når der er noget der er nyere.
Smart TVer er ikke så smarte og ret længe, glem alt om det, der fås enheder der lang smartere som kan tilsluttes TVet. Køb aldrig et TV fordi det er "Smart", der er vigtigere ting at tage i betragtning.
Omdømme 2
Køb en Chromecast og brug YouSee app'en på din mobil/tablet - den app er altid opdateret. Så kan du bare caste med den til TV'et.

Det eneste problem med Android/Apple apps er at YouSee begrænser indholdet og f.eks. kun leverer 4K indhold på deres egen boks. Ja det er ret tåbeligt, men en eller anden dag ser de det forhåbentligt når de mister kunder i hobetal.
I min optik er et smart tv smart lyn hurtigt når man skal se noget. hvor mindre kasser og dimser man skal udbygge sit tv med hvor bedre, ud over jeg ikke gider bruge penge på det er det også irriterende med alle mulige bokse man skal have stående hader det, mit fjernsyn har også bluetooth som er mega smart med trådløse hovedtelefoner. Hvem gider ledning. Alle de bokse og ledninger og skidt og kanel er kun for nørder og forretninger der vil tjene penge. Smart tv er smart men det ødelægger tv udbydere som yousee åbentbart.

Hvor Kan Man Klage
Den app yousee ikke understøtter mere er jo rent chikane, det kan da umuligt have kostet penge at understøtte den

Besvar