Youbio - er den gået i graven ?


Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 766 kommentarer
Youbio indgik samarbejde med Cmore i sin tid

Men mange af Cmore (bl.a. HBO) serier og film kan ikke streames

Selv på Cmore First HD filmkanalen, cencureres nyere film med et skilt,  pga at I ikke har rettighederne

Er youbio ved at gå i graven ?

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej mich

YouBio er pt. ikke ved at gå i graven og kører Indtil videre, videre :D

http://yousee.dk/YouBio/Overblik.aspx

/Kasper 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg ved godt, i forsøger at få folk til at købe abonnementet, men faktum er, at

http://www.cmore.dk/play ;

til syneladende har overtaget mange af Cmore´s film og serier, hvilket medfører, at disse ikke findes under video on demand, og når nogle af de nyeste film vises på live kanalerne, så er der et skilt, der siger, at Youbio ikke har rettighederne til at vise den pågældende film via streaming i Danmark

Dette er da en falliterklæring af rang for et PREMIUM produkt, der er bland de absolut dyreste på det danske marked 

Så meget tyder på, at den er på vej i graven. Citat fra dit svar "og kører Indtil videre, videre" :D

Hej

citat fra velkomst-hilsenen:

Hvis du har stillet et spørgsmål, kan du vælge det svar som bedst besvarer spørgsmålet og mærke det som accepteret svar. Det gør du ved at klikke på knappen Accepter som løsning under svaret:

[img]11i8DB70D05F4FFF125.png[/img]

Knappen er ude til højre ved hvert indlæg, undtagen det første i en tråd. :D

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

majah skrev:
Hej

citat fra velkomst-hilsenen:

Hvis du har stillet et spørgsmål, kan du vælge det svar som bedst besvarer spørgsmålet og mærke det som accepteret svar. Det gør du ved at klikke på knappen Accepter som løsning under svaret:

[img]11i8DB70D05F4FFF125.png[/img]

Knappen er ude til højre ved hvert indlæg, undtagen det første i en tråd. :D

Det kan jeg da ikke når jeg ikke kan acceptere svaret

Det er jo et uklart, svævende svar, Yousee giver

Hej

He he  - næ det kan du jo have ret i, men når nu Kasper har undersøgt en ting for dig og givet det bedste svar han kan give dig, synes du så ikke han har fortjent at indkassere en løst tråd? 

Han (og andre) skulle gerne få lyst til at forsætte med at bruge tid på at undersøge ting,  selvom de svar vi får, måske ikke er det vi har forventet, men er i overensstemmelse med det bedste svar der kan gives efter forholdene på det givne tidspunkt.. 

Nok fordi jeg har det pribzip, at jeg ikke opretter en tråd uden at sætte en markering for løst tråd efter et stykke tid. Hvis det bestyder at jeg selv må søge efter en løsning, så gør jeg det, og da det står i retningslinerne, tror jeg faktisk at forumteamet "samler" på løste tråde. ;)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

majah skrev:
Hej

He he  - næ det kan du jo have ret i, men når nu Kasper har undersøgt en ting for dig og givet det bedste svar han kan give dig, synes du så ikke han har fortjent at indkassere en løst tråd? 

Han (og andre) skulle gerne få lyst til at forsætte med at bruge tid på at undersøge ting,  selvom de svar vi får, måske ikke er det vi har forventet, men er i overensstemmelse med det bedste svar der kan gives efter forholdene på det givne tidspunkt.. 

Nok fordi jeg har det pribzip, at jeg ikke opretter en tråd uden at sætte en markering for løst tråd efter et stykke tid. Hvis det bestyder at jeg selv må søge efter en løsning, så gør jeg det, og da det står i retningslinerne, tror jeg faktisk at forumteamet "samler" på løste tråde. ;)

Nu er det jo ikke kun facebook teamet, der svarer herinde, så det kunne jo være, der var en anden i Yousee, der havde et bedre svar.

Iøvrigt lukker jeg jo tråden, så andre ikke kan komme med sin mening / erfaring

Og faktum er (nu har jeg haft tid til at kigge på det i den seneste uges tid) Det er bestemt ikke som det blev lanceret som

Nej nej  - Mich - du luker ikke tråden  -  hvis nogen har lyst til forsat at skrive i tråden  er man meget velkommen til det, og hvis du ser et bedre svar. kan du ude til højre under indstillinger trække en løst markering tilbage og flytte den til et nyere svar. 

Så der sker altså ikke noget ved at give lidt kredit til dem der forsøger at hjælpe med et svarr. Tværtimod giver det andre brugere og højst sansynlig også ansatte lyst til at stikke næsen in. Jeg ved fra tdc-forum at der er tdc-ansatte der lige stikker næsen indenfor i deres fritid. Tænk, hvis vi kunne  lokke sådan noget til ved at være lidt venlige og imødekommende. Sikke engevinst det kunne blive for ALLE kunder.

ps.    Det er kun forumteamet der kan låse en tråd,  :D

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)