Spørgsmål

You see TV på Fyn

Forsøger at se Yousee TV her på Fyn på min bærbar. På selve mobilen via App'en fungerer det fint, men når jeg bruger mobilen som hotspot til min bærbar får jeg at vide, at jeg ikke kan se indholdet på min bærbar fordi jeg er i udlandet.
Nogen der har en løsning på det ?

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu.

Det lyder umiddelbart meget mystisk. Er det forstået korrekt, at du godt kan se youSee web tv på mobilen, men ikke på computeren, når du bruger mobilen som hotspot? :)

Har du forsøgt, hvis du er på WiFi med din computer, for at se om du så kan we web tv der? Det er mere så vi kan finde frem til om det er computeren eller din mobils hotspot der driller.

Özcan, youSee Forum Team
Korrekt og det mystiske er, at det fungerede perfekt dagen før. Tænker at det har noget med mobilen der roamaer og henter signal fra Tyskland? Men hvorfor virker det så på app’en på mobilen? Iøvrigt mener jeg at der skulle bære adgang til yousee tv i Europa anyway. Alternativt er det måske browseren på pc’en? Jeg bruger Edge.
Omdømme 5
Badge +7
Hej

Du kan prøve at teste det i en anden browser, og hvis det er det samme dér, så vil jeg anbefale at kontakte vores tekniske support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)