you see TV på smart tv

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Jeg har lige fået Yousee bredbånd

Jeg prøver at se yousee på mine 2 smart tv. Det ene er et Sony Bravia det andet et Samsung.

Jeg har ringet og siddet i kø en time på yousee og fået at vide at jeg bare skal downloade en app der hedder yousee TV og film. Jeg kan ikke finde appen på nogle af mine TV.

Jeg kan godt finde det på min Mac og der virker det fint.

Er der nogen der kan hjælpe?

2 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har et Samsung TV. Her ligger Yousee både under "Mest populære" og "Video". Jeg bruger den dog ikke mere. Selv Netflix er ikke på alle Samsung Smart TV, og det kan være du har et Samsung uden Yousee. Så vidt jeg husker betales der separat for brug af denne app. Appen er filmleje med nogle film med betaling og andre under et månedligt abonnement.

hej  tak for dit svar. Jeg har ledt efter yousee appen på de steder du foreslår, men der er ikke noget. Har derefter snakket med yousee som siger at der er enkelte smart tv der ikke har appen, bare ærgerligt det bare ikke er på de to forskellige mærker jeg har Sony og Samsung, men yousee lovede at det kommer i orden inden for et par måneder så det må jeg jo bare håbe på

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)