You see play virker ikke på mit TV

Nu er det så 3. dagen, mit you see ikke virker på mit tv. (det kører fint på min pc). Når jeg prøver at afspille et nummer på yousee play, kommer der en meddelelse som siger "vi oplever i øjeblikket problemer med afvikling af musik,- sker det for dig kan en genstart af musik appen løse problemet"

Jeg har prøvet genstart af musik appen, af min tdc-boks, af begge mine tv bokse,- jeg har været igennem til "hotline" (efter 22. min. ventetid). Jeg fik blot at vide at man arbejder på sagen, men ellers vidste man intet, men man var klar over problemet?? Jeg fik at vide det også skulle stå som fejl under driftsforstyrrelser, men jeg kan ikke se denne fejl i mit område.

Bortset fra dette kører mit youSee upåklageligt,- men jeg havde samme fejl for ikke så længe siden, og overvejer efterhånden at skifte til en anden udbyder. Jeg betaler for et produkt som ikke virker, og i min verden skal det give en reduktion i abonnementsprisen.

Er der andre herinde som har samme problem,- og evt. en løsning på problemet!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej arnejuel

Det er et generelt problem, så der er uden tvivl andre, der også oplever det. Det er noget, der bliver arbejdet på, men det er desværre ikke helt nemt, men vi gør, hvad vi kan, og du kan følge med på vores driftinfo her:

YouSee TV - Musik app - Fejlbesked

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P