Svar

You see play leje film ..... Kan ikke se dem

• Deltager
  • 1 kommentar
Sidder og vil se hvilke film man kan leje hos Yousee via play, men på min Ipad er det ikke muligt at se hvilke film der er til leje, man kan ikke se nogle film kun et dumt link til LÆS MERE HER.

Nogle gange kan man undre sig, så jeg skal altså tænde for tv finde film og leje ad den vej nu, så melder det næste spørgsmål sig, kan jeg så de filmen via min Ipad eller....,

Få det dog ordnet så man lige kan se om der er kommet nogle nye film via sin Apple app.
icon

Bedste svar af Farre 25 november 2014, 16:32

Ja kan godt se hans svar, men forstår stadig ikke hvorfor man ikke kan se hvilke film man kan leje fra appen, desuden er det i web muligheden lidt svar at ramme siden hvor man kan se hvad filmen handler om.

Men går ud fra / håber det er en midlertidig løsning indtil I får blockbuster op at køre.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Farre skrev:
Sidder og vil se hvilke film man kan leje hos Yousee via play, men på min Ipad er det ikke muligt at se hvilke film der er til leje, man kan ikke se nogle film kun et dumt link til LÆS MERE HER.

Nogle gange kan man undre sig, så jeg skal altså tænde for tv finde film og leje ad den vej nu, så melder det næste spørgsmål sig, kan jeg så de filmen via min Ipad eller....,

Få det dog ordnet så man lige kan se om der er kommet nogle nye film via sin Apple app.

Det står på YouSee.dk: 

Det er ikke muligt at leje film direkte fra app’en.

Hvis man lejer en film fra youseeplay.dk og favoritmarkerer denne, kan den ses i Tv & Film app’en.

Hej Farre
Ud for Jørn's indlæg kan du se en grøn knap. "Accepteret som løst tråd" Hvis du klikker der får din tråd en markering som gør at andre brugere der under sig over det samme en nemmere måde at finde svaret via din tråd, og så er du indirekte med til at hjælpe andre kunder. På forhånd tak! :-).
Ja kan godt se hans svar, men forstår stadig ikke hvorfor man ikke kan se hvilke film man kan leje fra appen, desuden er det i web muligheden lidt svar at ramme siden hvor man kan se hvad filmen handler om.

Men går ud fra / håber det er en midlertidig løsning indtil I får blockbuster op at køre.
Dejligt med din feedback. Er sikker på det bliver læst af de rette mennesker, og super tak fordi du har markeret din tråd. Også at du selv har taget løsningen da det er det du mener er mest rigtigt. :-)
Jeg har samme problem, men det virker ikke selvom jeg lejer via youseeplay.dk og favoritmarkerer filmen :(

Får bare vist samme irriterende skærmbillede med "LÆS MERE HER" knappen..

Jeg er ikke abonnement på "play" eller hvad det hedder, men bare tv og bredbånds kunde. Burde det ikke være nok, eller?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)