you see musik er holdt op med at virke med airplay på min mac. | YouSee Community
Spørgsmål

you see musik er holdt op med at virke med airplay på min mac.

you see musik er holdt op med at virke med airplay på min mac. Da jeg brugte det sidst for ca. en måned siden fungerede det fint. Har yousee lavet noget om eller er det mig der er kommet til at trykke på en forkert knap. Det virker fint at høre airplay musik fra f.eks. dr. eller youtube.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Tiosee

Det skal stadig virke, ja 🙂

Det er vigtigt at AppleTV og enheden der streames fra kører på samme WiFi netværk.

Se eventuelt denne guide:
Brug Chromecast og AirPlay til at afspille musik, tv, film og serier

Kasper
Jeg har heller ikke noget airplay logo i min app! Har ellers brugt det en del. Virker det overhovedet mere? Jeg har den nyeste app og seneste IOs opdatering!
Jeg har ligeledes problemer med at bruge AirPlay fra min Mac

Jeg kan sagtens høre YouTube, DR etc. via AirPlay

På telefonen virker det fint via jeres app, men det virker altså ikke fra computeren. Der kommer der kun lyd i computerens højtalere og ikke de trådløse jeg ellers bruger. :?
Omdømme 5
Badge +6
Hej mariann15

Bruger du Airplay-knappen, som er lagt ind i app'en? Det er ret vigtigt.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Özcan, Jeg spiller YouSee Musik på både min mac og iphone. Jeg sender det via airplay til mine aktive Small-pod højtalere. Det har jeg brugt på den måde i flere år. Faktisk siden jeg fik yousee. Nu er det imidlertid hold op med at fungere og lyden kommer kun ud af de indbyggede højtalere på computer og tlf. Jeg kan uden problemer sende musik fra andre musikudbydere, via Airplay til small-pod højtalerne, men så snart jeg klikker over på Yousee Musik slår airplay fra og lyden kommer kun ud af de indbyggede højtalere.
Badge +2
Hej Marian

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, det må vi lave om på.

Kan du forsat bruge YouSee Musik på andre enheder udover Airplay, eller er det kun Airplay at du oplever problemer med?

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar