Windows 10 og Edge

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hey YouSee

1. Er der en dat for hvornår i får det til og virke i Edge! og om muligt nogensinde, ordentligt i IE?

2. Hvorfor tvinge DirectX 9 ned over hovedet på brugere af Windows 10 ved installation af jeres plugin?

3.  Script fejl hele tide ved brug af IE i Windows 10!

det skal siges at dette er testet på en helt ren og nyinstalleret maskine med windows 10. eneste installation er jeres plugin til IE.

få det dog nu fikset.

15 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Sparkz skrev:
Hey YouSee

1. Er der en dat for hvornår i får det til og virke i Edge! og om muligt nogensinde, ordentligt i IE?

2. Hvorfor tvinge DirectX 9 ned over hovedet på brugere af Windows 10 ved installation af jeres plugin?

det skal siges at dette er testet på en helt ren og nyinstalleret maskine med windows 10. eneste installation er jeres plugin til IE.

få det dog nu fikset.

Hvis det drejer sig om at få YouSee Play til at virke på en computer med Windows 10, er der kun det problem at Verimatrix ViewRight 3.6.0.0 ikke fungerer i den nye browser Edge. Men har man åbnet Edge, er det let at vælge muligheden "Åbn med Internet Explorer". 

I IE 11 fungerer  Verimatrix ViewRight 3.6.0.0 uden problemer for mig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Vilhelm skrev:

Sparkz skrev:
Hey YouSee

få det dog nu fikset.

Hvis det drejer sig om at få YouSee Play til at virke på en computer med Windows 10, er der kun det problem at Verimatrix ViewRight 3.6.0.0 ikke fungerer i den nye browser Edge. Men har man åbnet Edge, er det let at vælge muligheden "Åbn med Internet Explorer". 

I IE 11 fungerer  Verimatrix ViewRight 3.6.0.0 uden problemer for mig.

Ja, og man kan også bruge Chrome i Windows 10. Det virker.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev: Ja, og man kan også bruge Chrome i Windows 10. Det virker.

Jo. Men Google Chrome stopper understøttelse af NPAPI plugins en gang i september.

Selv bruger jeg Firefox, der ikke har bebudet at man vil fjerne understøttelse af disse plugins, sådan som det allerede er sket i Microsoft Edge. Internet Explorer 11 vil  også fortsat afvikle fx Verimatrix.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

joern skrev: Ja, og man kan også bruge Chrome i Windows 10. Det virker.

Jo. Men Google Chrome stopper understøttelse af NPAPI plugins en gang i september.

Selv bruger jeg Firefox, der ikke har bebudet at man vil fjerne understøttelse af disse plugins, sådan som det allerede er sket i Microsoft Edge. Internet Explorer 11 vil  også fortsat afvikle fx Verimatrix.

YouSee har meddelt, at de er klar med noget nyt, når Chrome ikke længere kan bruges.

Omdømme 3

Badge

joern skrev:

YouSee har meddelt, at de er klar med noget nyt, når Chrome ikke længere kan bruges.

Hvor finder jeg den meddelelse?

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

joern skrev:

Hvor finder jeg den meddelelse?

Jeg kan faktisk ikke huske, hvor jeg har set det. Kunne godt være på Facebook. Et er sikkert - de har meldt det ud.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Jeg har desværre ikke noget konkret i forhold til Edge browseren, men vi arbejder på en løsning til understøttelse af vores tjenester i Google Chrome, når det her NPAPI ikke understøttes længere.

/Kasper 

Det er nu det understøttes ikke længere, og app virker ikke på tellefon kan kun se infokana,l kom nu med en 64 bit afspiller, så de nye telefoner og tablets kan bruges.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Bopc skrev:

Det er nu det understøttes ikke længere, og app virker ikke på tellefon kan kun se infokana,l kom nu med en 64 bit afspiller, så de nye telefoner og tablets kan bruges.

Hej 
  • 

Du kan stadig godt afvikle YouSee Play i Google Chrome og det vil du kunne blive ved.

Hvis du oplever problemer med app'en og manglende kanaler, så skal du kontakte os udfra denne side.

/Kasper

• hej

Tak for svar men det er ikke rigtigt . jeg kan ikke bruge appen, den dur kun i 32 bit , de nye brovsere er 64 bit

På pc kan man bruge, den og brovserne crome der indtil videre understøtter 32bit  den gamle win 11 understøtter også  Youseeplay.dk. Men ideen er vel at man skal kunne tage sine programmer med sig mobilt og ikke være afhængig af en pc. 

På nye  mobi tlf.  kan det ikke lade sig gøre det kræver en 64 bit afspiller

DEN NYE CROME MOBIL BROVSER UNDERSTØTTES IKKE

Kar købt Asus Zenfone 2 hjem den har en 1,8ghz intel procesor og android 5 den er 64 bit og kører med crome

Og Yousee er ikke til at råbe op, det er alt for tungt systen at komme til at tale med de rette personer, så der sker intet, det kommer til at koste kunder at yousee ikke følger med udviklingen,

Her er kopi af Yuose svar når man prøver :

Svar fra Yousee tv app virker på nye telefoner og tablets med 64 bit !

svar fra Yousee som lyder

Tak for din mail.

Jeg har meldt dit ønske videre til den ansvarlige afdeling mht. webtv på 64bit versionen, men der er på nuværende tidspunkt ikke planer om at ændre dette.

Jeg håber dog, at vi snarest kan komme med en opdatering, så du også kan få glæde af tjenesten på de enheder, som du benytter.

Du ønskes en god dag.

Omdømme 3

Badge +3

Kasper skrev:
    Hej Alle 

Jeg har desværre ikke noget konkret i forhold til Edge browseren, men vi arbejder på en løsning til understøttelse af vores tjenester i Google Chrome, når det her NPAPI ikke understøttes længere.

/Kasper 

Hej Kasper!

Så virker Chrome og YouSee Play ikke længere sammen. Ville I ikke sørge for det?

Når YouSee Play åbnes kommer der en meddelelse fra YouSee om, at Play ikke længere virker sammen med Chrome. Der kan så installeres to andre browsere. Det er da ikke nogen løsning.

Skift browser for den bedste YouSee Play oplevelse

Google Chrome understøtter ikke længere alle funktionerne i YouSee Play.
    Du kan stadig lytte til Musik, men det er ikke længere muligt at se Tv og Film via Google Chrome.
    Vi anbefaler, at du anvender firefox eller safari

Og det vil du kunne blive ved med.....

Jeg syntes det er trist at jeg bliver nødt til at installere en helt anden browser, blot for at kunne se stream.

I sagde selv at I arbejdede på en løsning til npapi understøttelse, og nu har I så fjernet muligheden for at benytte chrome.

Men jeg ser ikke nogen form for en ny afspiller?

Kan ikke passe at Wowza DRM ikke kan gøre det for jer :(

intet virker på nye 64 bit enheder, skift brovser  ?????????????????? der findes ingen brovser til mobile 64 bit der kan køre jeres gamle 32 bit progran til appen, gør dog noget, få det lavet, infokanalen kan jo godt køre som den eneste, så det kan da vel ikke være så stor et problem, kom dog med den 64 bit afspiller, så vil alt være løst både mobil og win 10 og brovserproblemer, eller er den eneste løsning at skifte udbyder ?

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)