wiew right i safari mac os sierra | YouSee Community
Spørgsmål

wiew right i safari mac os sierra

Vis første besked

45 Kommentarer

Omdømme 3
Hej alle,

En hurtig opdatering - selvom jeg desværre nok ikke kan give jer det svar I ønsker.

Vi ser stadig på problematikken, men for at finde en løsning kræver det en større omlægning i vores bagvedliggende systemer. Vi arbejder dog stadig på sagen, og jeg vender naturligvis tilbage når jeg hører mere.

Beklager meget for de gener dette har medført. I kan dog stadig bruge andre browsere som f.eks. Chrome.

Vh

Chrome er ifølge CVE Details den mest usikre Browser, men så køber du bare sikkerhedspakken hos Yousee eller husker at opdatere i en uendelighed.
Mersalg er det som tæller mest hos Yousee, så hvorfor sætte penge af til gavn for kunderne!

Læs mere her: http://www.recordere.dk/2017/01/chrome-mest-usikre-browser/
chrome er også meget ustabil, det hakker helt vildt,og det er ikke unormalt at det slet ikke virker.

siden de begyndte at bruge viewright har der kun været problemer.
jeg ved så ikke lige hvor "rasende" kom fra?????
Hej

Hvad er seneste nye med at få rettet fejlen, da jeg også oplever, at mine streams hakker utrolig meget, når jeg bruger Chrome?
Omdømme 7
Badge +7
Hej Kjeldsgardsvej2Tv

Vi har desværre ikke nyt at bringe siden sidst på denne front.
Hej YouSee,

Har netop opdateret min MacMini med Sierra og herefter har streamingen fungeret ualmindeligt utilfredsstillende. Billedet hakker og med jævne mellemrum fryser billedet. Jeg har 100 mB up- og download så masser af kapacitet. Jeg benytte Chrome som browser og Viesright plug-in og det har hidtil fungeret glimrende.

Hvordan løses problemet?????? Det kan jo ikke komme som en overraskelse for YouSee at Mac-brugere opdatere til den seneste version af IOS.

Mvh. PA

H
Kom nu YouSee stram nu balderne. Det kan ikke være rigtigt at i altid er et halvt år bagud.
Vi må kunne bruge vores indbygget browser på en Mac. I må til at være lidt med på "beatet"
Apple skifter/opdaterer deres ting ret ofte, så i må til at følge lidt med. Verdenen har ændret sig. Det er ikke længere PC market der er det mest brugte bland unge mennesker
Jeg benytter MacOS Sierra version 10.12.4, på ikke mindre end 3 forskellige mac.
Ingen af dem kan vi få Yousee TV til at fungere, hverken via Safari, Crome eller Firefox.

Er der nogen der kam oplyse mig hvilke browser de benytter så vi kan få løst dette problem?

Med de bedste hilsner
1 måned, intet svar!
Safari, Crome, Firefox, ingen af dem virker!
Det ville klæde YouSee at komme op på dupperne og finde et svar!
Det er jo en del af den "pakke" vi har købt?!

Med de bedste hilsner
Omdømme 7
Badge +7
Hej TVlogin1953

Vi arbejder forsat på en løsning til Safari (jeg ved godt det har taget tid - det beklager jeg), men i forhold til Chrome og Firefox, der har jeg netop fået bekræftet at der virker det på Mac.

Prøv gerne at geninstallere eller nulstil browseren og dertil sikre, at der ikke er nogle tilladelser der ikke står rigtigt. Det skal virke i Chrome og Firefox.
Hej Kasper
Det virker nu med Chrome. Tak for det.
Med de bedste hilsner
Hej TVlogin1953

Vi arbejder forsat på en løsning til Safari (jeg ved godt det har taget tid - det beklager jeg), men i forhold til Chrome og Firefox, der har jeg netop fået bekræftet at der virker det på Mac.

Prøv gerne at geninstallere eller nulstil browseren og dertil sikre, at der ikke er nogle tilladelser der ikke står rigtigt. Det skal virke i Chrome og Firefox.

Har prøvet at nulstille Chrome, og har geninstalleret Firefox - stadig intet tv på min Mac (Sierra 10.12.5). Er der nogen guide til at nulstille i browsere? Eller andre browsere jeg kan prøve?
Omdømme 5
Badge +6
Hej TVlogin1953

Har prøvet at nulstille Chrome, og har geninstalleret Firefox - stadig intet tv på min Mac (Sierra 10.12.5). Er der nogen guide til at nulstille i browsere? Eller andre browsere jeg kan prøve?

Typisk vil det kunne findes under avancerede indstillinger i browseren. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej YouSee,
Jeg kunne godt tænke mig at få svar på følgende spørgsmål (og jeg ønsker ingen beklagelse, blot svar!):
Arbejder I stadig på at få løst problemet (og nej, jeg kommer ikke til at bruge Chrome)?
Hvis I stadig arbejder på det, hvor mange flere år skal der gå, inden I får løst problemet?
Omdømme 5
Badge +6
Hej toprha

Det er noget, der bliver arbejdet på, men jeg kan desværre ikke give nogen tidshorisont.

Stefan, YouSee Forum Team
Det er simplethen for utilfredsstillende det her. En ting er at I ikke er kommet nogen vegne på et helt år, men noget helt andet er at I ikke engang advarer om at I ikke kan vise Mac-brugere de lejefilm man lejer før pengene er sendt og muligheden for refundering er fraskrevet. Det MÅ simpelthen være muligt for nogen af jeres folk i det mindste at sende et lille pop-up til folk der browser jeres hjemmeside med Safari.
Det er mange år siden YouSee (TDC) har været førende på det tekniske. Det her er simpelthen latterligt. DU KAN BARE SKIFTE TIL CHROME!!! Sikke en løsning. Bvadr. Synes I selv, at I kan være det bekendt?
Tjah, har fået YouSee for nylig - og vil lige se TV på - min Mac!. Download ViewRight - ja, virker ikke - og nu kan den ikke afinstalleres i forsøget på at geninstallere en ny.
Support: Ingen hjælp at hente. Prøv Chrome.
Jeg bruger altså Safari. 2019?. Kan ikke finde nogen løsninger. Er der nogen?
Er der evt. nogen der ved hvor ViewRight filerne placeres på Mac'en?
Omdømme 7
Badge +7
Nu er det jo æblemanden der har nogle problemer med deres opdatering, så indtil det det er løst, så er løsningen at bruge Chrome.
I mit tilfæld trods installering, kan det ikke ses i Safari extensions. FireFox virker dog. Vil hellere have at jeg ikke skal slæbe rundt me 2 browsere åben hele tiden på et bærbar.

Det er lidt håbløs egentlig.

Besvar