Spørgsmål

wiew right i safari mac os sierra

den vil bare ikke virke

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
En anden Mac bruger siger, at det virker fint med Chrome. Har du prøvet, at lægge den nødevendige "plug ind" ind igen? https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/installerer-plugin-til-tv-og-film/safari
Har idag installeret MacOS Sierra - og ViewRight Web Player virker IKKE /Safari & Firefox/ - og nej... bruger ikke Crome / er Mac bruger - samme problem sidste gang Apple kom med et nyt OS - håber de får fingeren ud af r.... i deres software afdeling, så det ikke tager over en måned ligesom sidst. hilsen en WebTV bruger "Sander"
Det virker simpelthen ikke med macOS Sierra, som netop er udkommet officielt.
Det er egentlig lidt pudsigt, med 3 måneder til at lave tests, og informere kunderne om forløbet. Det var ligesom meningen med Apple's beta-program.

På alle måder utilfredsstilende. Jeg håber derfor disse kommentarer vil være medvirkende til at Yousee lige retter et ekstra blik på den voksende gruppe af Mac brugere. Alt andet ville være dårlig forretningssans. Især da det tilsyneladende ikke er første gang problemet er opstået. Med andre ord: Stram jer lige lidt an!
Det er nok ikke korrekt med "et like", men jeg er helt enig og jeg er forundret over, at man ikke har foretaget nødvendige tests. Det virker ikke videre professionelt og efterlader et ellers udemærket produkt (YouseeTV) med noget tilbage at ønske.

Dan
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Vi er i fuld gang med at undersøge dette nærmere for at finde en løsning. Indtil fejlen er løst, så er det muligt at se Tv & Film med Google Chrome-browseren, som Slangefar nævner.

Jeg må beklage fejlen og de gener den medfører. Når jeg har hørt mere fra vores produkt-afdeling, så vender jeg naturligvis tilbage.

Vh
Jeg har talt med din kollega Daniel om problem med viewrigth, jeg installerer ny version mc os sierra... han kan ikke løse det... jeg håber yousee finder løsning med hjælpeprogram...viewrigth som kan samarbejde mellem sierra og viewrigth.
Under alle omstændigheder er der noget der tyder på at I ikke har haft antennerne tilstrækkeligt ude, hvilket i sig selv er utilfredsstillende. At henvise til at man bare kan bruge en anden browser, var måske gangbart for ti år siden, da markedet så markant anderledes differentieret ud, og man bare måtte bøje sig. Nu hvor kundens forventinger i højere grad sætter dagsordenen, vil der altid være en anden udbyder der søger at udnytte disse behov via standardsoftware der i forvejen overholder alle gængse standarder, som hviler på en sikkerhed og stabilitet til gavn for kommende opdateringer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)