Wev TV begynder bliver ustabilt efter 10 min Chrome Mac ved "live streaming" sport | YouSee Community
Spørgsmål

Wev TV begynder bliver ustabilt efter 10 min Chrome Mac ved "live streaming" sport

Mac Pro 16 GB Core I7 3,3 , Chrome Version 58.0.3029.110 (64-bit).
Asus RT-AC66U router - Wifi:
Signal / Noise: -72 dBm / -95 dBm
Transmit Rate: 264

- Internet download speed i følge Ookla: 250 mbps

Når jeg ser sport live streaming - fodbold og formel 1 via Web TV, så kører alt fint i 8-10 minutter. Derefter optræder små "breaks" der så bliver til længere og længere "breaks". Tilsidst fryser video delen, mens Audio fortsætter i 20 sec. Dernæst "rebooter" video delen af streamingen og virker så "90%". agtigt med små irriterende hak/break og kører ustabilt fremefter indtil jeg stopper streaming og "resumer". Det hele gentager sig så efter 8-10 min...

Er der nogle der kan hjælpe? - eventuelt "aktivering" af mere buffer? bedre "Auto-negotiate speed" Kan i min Chrome Developer Console se at den skifter hurtigt fra Buffering til Playing "state"
og Har følgende Warning: "It is recommended that a robustness level be specified. Not specifying the robustness level could result in unexpected behavior, potentially including failure to play.
(anonymous) @ /cldasheverywhere.min.js:3 "

Nogen der har oplevet samme og måske har en løsning?

/J

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej jesper_frb

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg håber du har fået løst dette problem ellers vil jeg anbefale dig at af- og geninstallere din webbrowser.

Måske en anden bruger vil byde ind med input også 🙂

Besvar