WebTV problemer | YouSee Community
Spørgsmål

WebTV problemer

Har nu i et par dage haft svært ved se noget på mit webtv. Jeg kan se en kanal og så kommer tidslinjen frem for neden, med deraf følgende bluring af billedet. Denne tidslinje plejer kun at komme frem når man bevæger musen over siden, men nu kommer den ganske af sig selv. Sommetider stopper programmet helt, og jeg skal ud i selve menuen og starte det op igen. Men det kan kun lade sig gøre efter en F5 på siden. Selv der ender det ofte i sort skærm og intet billede. Det er efterhånden pænt træls ikke at kunne se et helt program uden disse afbrydelser. Er der sket ændringer i opsætningen, mangler jeg en opdatering eller hvad er der lige galt ?
Må indrømme, at jeg snart er træt af de konstante problemer med webtv for der er noget der driller hele tiden. Hvis det ikke er det ene, så er det det andet 😕

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej Mirage

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Det lyder som om, du bruger en browser. Prøv gerne at slette cookies/midlertidige internetfiler i browseren og se, om det gør en forskel. Derudover kan det være værd at kigge på internetforbindelsen - evt. skifte den netværkskanal, som dit WiFi bruger. Har du YouSee internet, kan du finde hjælp til det her: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/skift-kanal

Er der intet, der hjælper så tag meget gerne fat i vores support på 70704040. De sidder også klar i weekenden fra 8 til 20. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Selvfølgelig bruger jeg en browser når det er webTV 😛 Slette cookies osv. er prøvet, også forskellige browsere. Det kører ikke trådløst, så ingen grund til at tjekke wifi. Sidst jeg prøvede techsupport var ikke nogen udsøgt fornøjelse, så det er for mig absolut sidste udvej.
Intet har dog hjulpet, hvilket er derfor jeg skrev herinde om nogen kendte til problemet. Jeg kan stadig ikke se et helt program uden de beskrevne problemer, så måske jeg bliver nødt til at bide i det sure æble. Men tak for forsøget 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hvorfor ses det ikke via TV boksen.? Sådan en haves jo når det er levering via DSL.
Har haft samme problem i flere måneder.

Nogle få minutter efter et TV program er startet dukker tidslinjen op igen. Den eneste måde at komme af med den er at stoppe og starte programmet indtil det så sker igen kort efter elle flere minutter senere.

Prøvet med Chrome og Edge på PC og Chrome på Apple med samme resultat.

Jeg tror det må hænger sammen med en opdatering a Webtv tidligt i 2019. Det er i hvertfald den eneste fælles nævner jeg kan forestille mig.

Enormt frustrerende!
Omdømme 7
Badge +7
Hej osiig og Mirage

Hvilken hastighed måles der inden web-tv afspilles? Test her.

Prøv eventuelt at nulstille browseren eller af og geninstallere denne. Vær OBS på cookies, formulardata mv. så fjernes.
80Mb/sec. Har slettet browser data osv.

Det er som jeg siger noget der skete tidligt på året på samtlige af mine computere og browser version på samme tid!

Besvar