Spørgsmål

Web TV virker ikke på Crome efter opdatering af Crome

Har Mac. For snart længe siden holdt Safari op med at virke til at se Web TV igennem. Så gik jeg over til Crome, som har virket fint. Lige indtil jeg opdaterede Crome for et par dage siden. Nu starter TV IKKE via Crome. Til gengæld så virker det på Firefox.
MEN nu er der TO browsere, som ikke kan håndtere Yousee Web TV. Det må da være muligt at få løst problemerne. Det ender vel med at Firefox heller ikke virker.
Er der nogen ideer til hvad der er gået galt med Crome, og hvad jeg evt. kan gøre. For jeg har det faktisk bedst med enten Crome eller Safari????

6 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +5
Hej jogi33

Jeg kan se du mangler svar her. Det får vi lige lavet om på :)

Der har været nogle udfordringer på det seneste i forhold til Google Chrome og deres nyeste software version 58. Den kom vi med en rettelse til her igår, men nu viser det sig desværre, at vi har konstateret lidt yderligere udfordringer på web-tv, hvilket vi naturligvis undersøger nærmere i skrivende stund.

Mit råd er at holde din browsere opdaterede og ellers afvente at vi får rettet de uhensigtsmæssigheder der er pt.

Jeg beklager generne mange gange.
Vil lige nævne at når man prøver at se tv via crome- så siger i rigtigt nok at man ikke kan pga problemer, men anbefaler at bruge Firefox.. DET VIRKER HELLER IKKE. Har siddet med dette problem i snart 14 dage... Er ved at miste tålmodigheden.
Kasper skrev:

Hej jogi33

Jeg kan se du mangler svar her. Det får vi lige lavet om på :)

Der har været nogle udfordringer på det seneste i forhold til Google Chrome og deres nyeste software version 58. Den kom vi med en rettelse til her igår, men nu viser det sig desværre, at vi har konstateret lidt yderligere udfordringer på web-tv, hvilket vi naturligvis undersøger nærmere i skrivende stund.

Mit råd er at holde din browsere opdaterede og ellers afvente at vi får rettet de uhensigtsmæssigheder der er pt.

Jeg beklager generne mange gange.

Omdømme 3
Badge +5
Hej jmbsnapsbrondum

Der skulle ikke være generelle problemer i forhold til Chrome på nuværende tidspunkt, så hvad opleves der af udfordringer - hvordan udspiller fejlen sig?
Hej Kasper.

Der er sort skærm nå der skal vises web-tv?.
Omdømme 4
Badge +6
Ja, der forekommer sort skærm og "time out", men så opdagede jeg det ikke var på alle kanaler. Ville selv se Tour de France optakten, og efter nogle forsøg lykkedes det at få liv i TV2 kanalen på web med en opdateret Chrome (version 59.0.3071.115). Vi er måske for mange, som vil se TV2 på web lige nu :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)