Web TV virker ikke

Har haft det i rigtig længe tid nu men kan aldrig få det til at virker.

Ups... Indhold kan ikke afspilles lige nu.
Visse applikationer, som kan afspille eller optage video, kan forhindre YouSee Play afspilleren i at fungere.
Prøv at lukke andre videoprogrammer, fx VLC, og forsøg derefter at afspille indholdet igen.

Har slå VLC fra i chrome plugins men hjælper ikke :(

cheers

Rob

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Har du prøvet at køre denne systemtest: http://yousee.tv/systemtest//?r=1

Jeg har præcis samme problem. Testen giver følgende output: Jeg kan streame trailerkanal med ikke DR etc som jeg har i min lille pakke. Det må betyde at teknologien i min browser er OK, emn at Yousee spærrer.

Tidspunkt: Mon, 16 Mar 2015 14:43:02 +0100

IP adresse: xxx.xxx.xxx.xxx (xxxxxxxxxxxxx.cpe.webspeed.dk)

Du benytter YouSee bredbånd. Du kan derfor se gratis Web-tv. Det eneste du skal gøre er at oprette et YouSee Login, eller benytte dit eksisterende YouSee Login.

YouSee kundenr./adresse-id: XXXXXXXXX/XXXXXXXXX

Logget ind: Du er logget ind.(Kundenr. : XXXXXXXXX)

Betalingskort tilknyttet: Nej
Aktivt YouBio abonnement: Ja

Browser: Chrome 41.0.2272.89
[Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36]

YouSee Web-tv fungerer perfekt i din browser.

Javascript: Slået til.

Adobe Flash Player: Installeret

Du har installeret Adobe Flash Player version 17.0, som er den anbefalede version til TV-arkiv på YouSee Web-tv

YouBio/Web-tv player: Installeret

Du har installeret YouBio/Web-tv player programmet - og du kan derfor se film og Web-tv på YouBio og YouSee Web-tv

YouBio/Web-tv player version: Verimatrix NPAPI Version 3.6.0.0

Cookies: Slået til.

YouSee Web-tv benytter cookies når du logger ind med dit YouSee login. Samtidig benyttes cookies ifbm. besøgsstatistik.

Web-tv Ude: Din computer er klar til Web-tv Ude. Læs om Web-tv ude

Enheds ID: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ=

Denne enhed er ikke registreret til Web-tv Ude

Du har adgang til flg. kanaler:
DR1, DR2, TV 2, TV3, Kanal 5, DK4, DR3, TV4, Sverige 1, Sverige 2, NRK1, ARD, ZDF, NDR, RTL, DR Ultra, Folketinget, DR K, DR Ramasjang, YouSee Play Trailerkanal, Ekstrakanalen,

Server information: yousee.tv (10.233.113.36)

Har fundet problem...Det var program "Snagit" jeg var nødt til at lukke til at få den til fungere :)

Tak for jeres svar...

Jeg kan ikke se web tv på min computer - der kører en lille firkant rundt og rundt på skærmen og så kommer kanalen f. eks. DR1 og så kommer firkanten igen hele tiden.
Det er meget utilfredsstillende når man nu har et you see abonnement.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På hvad og med hvad forsøger du at se web tv?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)