Web TV PC flere skærme stopper hvis andet program er i fokus

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er det seriøst ikke muligt at have web tv kørende på een skærm og et andet program på en anden på samme tid?

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige prøvet på tre enheder samtidig:

PC windows 8.1 - TV2

iPad - News

Mobil Android 4.4.2

Ingen problemer.

Det har ikke været web-TV ude, men web-TV hjemme på en YouSee internetforbindelse.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg tror at der menes på computer. Jeg ved ikke om det er muligt på Windows eller ej, men det virker fint på min  Mac.

Jeg kan uden problemer have YouSee playeren i fuld skærm på den ene skærm og arbejde i et andet program på den anden.

Omdømme 3

Badge +3
Har lige prøvet på to PC'ere samtidig. Det gik fint. Begge med Windows 8.1.

Omdømme 3

Badge +3
Set på YouSee: "Du kan benytte YouSee Play Tv & Film på to enheder af gangen.  Du kan dog sagtens skifte mellem mange forskellige enheder, så længe du logger ind med et gyldigt YouSee login.".

Tak for alle svarene, dog skulle jeg nok have formuleret mig lidt bedre :)

Vi taler 1 pc, med 2 skærme sat til, hvis jeg har yousee playeren slået til og ser tv, så kan jeg ikke have et program/spil/eller andet slået til i fuldskærm på den anden, da playeren så pauser, indtil jeg går ud af det fuldskærmsvisning på det andet program

God jul & godt nytår :)

Hej!

Jeg har 2 skærme tilsluttet min computer.

Og når jeg f.eks har et program i fuldskærm på den ene skærm, som et spil, og yousee play på den anden.

Så oplever jeg rigtig tit at yousee play bare stopper eller "fryser" lige så snart man maksimere spillet.

Stopper som i billedet stopper og lyden forsvinder.

Mange gange hjælper det at minimere og maksimere spillet en del gange, nogle gange flere end andre.

Men lige så snart man så minimere og maksimere når man endelig har fået det til at fungere, så sker det igen.

Har lige skiftet fra et AMD grafikkort hvor den ikke gjorde det i så mange spil igen, til et Nvidia kort.

Og nu gør den det i stortset alle spil.

Må sige at jeg til tider savner Yousee app'en man kunne installere på sin pc, da den ingen af disse problemer havde.

Men skriver egentlig for at høre om der er andre der har samme problem, og om der evt. er nogen der skulle have en løsning?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Yousee afspilleren bruger desværre Verimatrix Viewright, som er noget skrammel for at sige det mildt sagt. Der har altid været problemer med det og ja den har det ikke godt med andre fuldskærm programmer, specielt spil der bruger directx, som Verimatrix Viewright også gør brug af.

Der ikke det store at gøre ved det, end at håbe Yousee snart gider skite til en ordenlig platform, men det er der ikke noget der tyder på.

Jeg har samme problem som dig. Når en af mine computer skærme kører i full screen og jeg har yousee play på den anden så pauser yousee play. HVerken Netflix HBO eller Dr,  pauser Det er kun yousee plays plug in der pauser.

Få det fixet yousee

Jeg har samme problem som dig. Når en af mine computer skærme kører i full screen og jeg har yousee play på den anden så pauser yousee play. HVerken Netflix HBO eller Dr,  pauser Det er kun yousee plays plug in der pauser.

Få det fixet yousee

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Jeg fletter lige denne tråd sammen med Web TV PC flere skærme stopper hvis andet program er i fokus , da disse to omhandler det samme emne :D

/Kasper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P