Spørgsmål

Web TV på Chrome portable

Der er sket et eller andet inden for en måneds tid der gør at jeg ikke længere kan se TV i Chrome portable. Jeg kan logge ind og vælge kanal som normalt men når den skal afspille kommer den ikke længere end til en sort skærm. Der kommer ikke nogen fejl eller fejlkoder.
Når jeg bruger Chrome portable så er det fordi det er på en arbejds PC hvor jeg ikke har administrator rettigheder.
Nogen der ved hvad der er sket?
Er der andre muligheder for at se tv når man ikke har administrator rettigheder?

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Burgos

Jeg kan se at du mangler svar her i tråden.

Det er da naturligvis lidt trist at det er holdt op med at virke på din enhed :(

Har du prøvet at af- og geninstallere vores app? Ellers kan du prøve dette. I sidste instans kan det forsøges fejlmeldes via vores support. Men inden da, lad os se om der ikke er andre brugere, der kan byde ind og som måske har erfaringer i forhold til samme enhed. :)
Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med app. Det er jo på en PC jeg har brug for at se tv og det foregår i en browser!
Omdømme 7
Badge +6
Hvilket OS er der på den.? Der anbefales Chrome Browser, det virker uden at Wievright Plug In installeres.
Det er Win 7. Jeg bruger Chrome men portable versionen da jeg ikke har administrator rettigheder til at installere den almindelige hvor alt formentlig fungerer.
Omdømme 7
Badge +6
Kender ikke den version, den er måske ikke kompatibel.
Det har den været indtil for nylig. Hvad der er sket aner jeg ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)