Svar

Viser navigationsbar mange gange i løbet af en film på en PC.

Når jeg ser en fil på min PC, får jeg "lov" til at se navigationbaren mange gange i løbet af filmen. Den viser sig umotiveret, selvom jeg ikke rører ved musen eller touchpaden...
Det er meget forstyrrende, især fordi billedet bliver mørkere når navigationsbaren vises.

Jeg har vedhæftet et screenshot, så i kan se hvad jeg skriver om.

icon

Bedste svar af BrianHHansen 6 november 2016, 18:49

Hej pernordentoft
Hvis du har ledning på din mus, så prøv at vende musen på hovedet, og se om det hjælper. Jeg har et par gange været ude for at ledningen på musen har hevet eller skubbet en lille smule i musen af sig selv, og det var nok til at aktivere musen af og til. Selv hvis det er en trådløs mus, prøv at vende musen på hovedet, så er du sikker på at den ikke bliver aktiveret. Hvis det er en optisk mus, skal der ikke meget mønster neden under musen før musen ligger og "bevæger sig selv" Det har jeg også været ude for. Prøv evt. at lægge et helt hvidt stykke papir under musen hvis den er optisk, og du ikke vil vende musen om på "Ryggen".

Venlig Hilsen

Brian

Se original

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +4
Hej pernordentoft
Hvis du har ledning på din mus, så prøv at vende musen på hovedet, og se om det hjælper. Jeg har et par gange været ude for at ledningen på musen har hevet eller skubbet en lille smule i musen af sig selv, og det var nok til at aktivere musen af og til. Selv hvis det er en trådløs mus, prøv at vende musen på hovedet, så er du sikker på at den ikke bliver aktiveret. Hvis det er en optisk mus, skal der ikke meget mønster neden under musen før musen ligger og "bevæger sig selv" Det har jeg også været ude for. Prøv evt. at lægge et helt hvidt stykke papir under musen hvis den er optisk, og du ikke vil vende musen om på "Ryggen".

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)