Spørgsmål

ViewRight problem Apple

Det er ViewRight fra Verimatrix der anbefales af YouSee til at se TV på computeren. Det gik fint da det var TDC der bestyrede butikken. Den gamle ViewRight kan imidlertid ikke afinstalleres så dér standser muligheden for at installere ViewRight påny via YouSee´s hjemmeside.
Er der nogen som kan hjælpe ? Kan andet end ViewRight bruges måske ?

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
En Mac bruger siger, at det virker ved at bruge browseren Chrome i stedet for. Har du forsøgt at prøve at overskrive det nødevendige "plug in"? https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/installerer-plugin-til-tv-og-film/safari
Det du foreslår er naturligvis prøvet og det ser ud som om Chrome ikke er til den bærbare MacBookAir eller den stationære (desktop) men kun til iPad og IPhone og iPod. Min browser er Safari.
Jeg ser fint mine TV kanaler på min iPhone men kan som sagt ikke få ViewRight installeret fordi begge mine computere åbenbart har den gamle version (fra TDC) som så ikke kan afinstalleres.
Problemet er løst: I stedet for at afinstallere den gamle Viewright blev Viewright plugin fundet i finder og ført til papirkurv. Derefter kunne der installeres via YouSee hjemmesiden. pyh ha
Jeg kan ikke få view-right til at fungere i firefox, og nu har jeg så prøvet med chrome, og det er også uden success.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)