Videoafspiller hopper på yousee play - PC

Flere gange i løbet af visning af en film hopper filmen pludselig flere minutter frem i tid. Det er møg hamrende irriterende, og som ny kunde, der her i Forum kan se flere eksempler på at der ikke rettes op på de fejl brugerne melder ind, er jeg meget tæt på efter 14 dage at afmelde dette produkt igen. Det er alt for dårlig kvalitet for pengene og ikke værd at spilde tid på! Jeg venter kun en uge på at få fejlen rettet, så vil jeg afmelde yousee play, boks og internet.

15 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Voksreden

Velkommen til vores forum.

Jeg er ked af at læse at du oplever disse problemer.

Dette er et bruger til bruger forum, så vi yder ikke direkte support herfra, men jeg vil dog anbefale dig at teste det i en anden browser for at se om det gør en forskel.

Hvis det forsætter, så skal du tage kontakt til os her, så vi kan få set på hvordan vi kan få dette rettet.

/Kevin

Nu har jeg prøvet 3 forskellige browser (Explorer - Firefox og Safari). Filmene hopper i dem alle tre.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Men ikke Chrome?

Chrome kan jo ikke bruges længere. Det skriver Youseeplay selv- Her ordret "Efter Google Chrome er blevet opdateret til version 43 på PC og Mac understøtter de ikke længere vores Verimatrix plugin". Det står på denn Yousee-side http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/problemer_med_plugin.aspx

Omdømme 3

Badge +3

johannes316 skrev:
Chrome kan jo ikke bruges længere. Det skriver Youseeplay selv- Her ordret "Efter Google Chrome er blevet opdateret til version 43 på PC og Mac understøtter de ikke længere vores Verimatrix plugin". Det står på denn Yousee-side http://yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/problemer_med_plugin.aspx

Det har jeg også set mange gange. Ikke desto mindre virker det fortsat på Chrome hos mig. Både på min stationære PC og min bærebare ditto. Der kommer en meddelelse om, Verimatrix snart ikke understøttes længere. Der kommer efterfølghende somme tider en besked om, at Verimatrix skal genindlæses. Så er den klar til YouSee Play.

Du skulle ta' at prøve. Det skader jo ikke.:D

Det HAR jeg prøvet adskillige gange, også at genindstallere afspilleren, men det virker ikke hos mig.
Måske har du en ældre udgave af Chrome?

Omdømme 3

Badge +3
Prøv Chrome, men følg nedenstående:

Hvis du har Vermatrix installeret

1: Afinstaller Vermatrix
2: Luk chrome
3: Start chrome. Skriv  chrome://flags/#enable-npapi i adresselinjen
4: Tryk på Aktiver(knappen er lige under teksten markeret med gul farve)

5: Genstart google chrome.

6: Luk chrome
7: Installer vermatrix
8: Start chrome. Skriv chrome://plugins/

9: Klik på den lille boks ud fra Verimatrix ViewRight. Kør altid dette plugin.

Jeg bruger Chrome version 44.0.2403.125 m

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

johannes316 skrev:
Det HAR jeg prøvet adskillige gange, også at genindstallere afspilleren, men det virker ikke hos mig.
Måske har du en ældre udgave af Chrome?

Har du fulgt vejledningen forneden  på denne side om aktivering af NPAPi i Chrome-browseren

https://support.google.com/chrome/answer/6213033?

Det fremgår samme sted at understøttelsen af  NPAPI-plugins ophører med Google Chrome version 45, som kommer til september i år.

Tak. Så fik jeg Chrome til at virke. Jeg startede en tilfældig film, men den hopper desværre også. Jeg fulgte med på tælleren, og kunne se at den hoppede mellem 10-30 sek. adskillige gange. Det er dog en lille forbedring, idet de andre browsere hopper flere minutter.
Men hvad hjælper det, når den nye Chrome kommer, men mindre man lader være med at opdatere den?
Jeg har Version 44.0.2403.125 m

PS. Det var ikke nødvendigt at af -og geninstalere Vermatrix. Kun at bruge de andre tiltag

Jeg har også haft kontakt med Youseeplay support. Efter lidt skriveri frem og tilbage, skrev de til sidst:

Når Chrome kommer med deres nye opdatering, der ikke understøtter npapi, så kommer vi ud med et nyt plugin, som kan understøttes og fungerer bedre (Vi retter nogle af de fejl som ligger i det eksisterende plugin) Håber at mit svar er dig behjælpeligt. Mvh. NicklasYousee support
Jeg har også haft kontakt med Youseeplay support. Efter lidt skriveri frem og tilbage, skrev de til sidst:

Når Chrome kommer med deres nye opdatering, der ikke understøtter npapi, så kommer vi ud med et nyt plugin, som kan understøttes og fungerer bedre (Vi retter nogle af de fejl som ligger i det eksisterende plugin) Håber at mit svar er dig behjælpeligt. Mvh. NicklasYousee support
Er der nogen som har en løsning på det med at det hopper frem når man ser film via yousee?

Jeg er ny kunde hos YouSee/bredbånd

Jeg har stadig problemet med både chrome, safari, firefox og internet explorer. Jeg har ligeledes forsøgt på Ipad og Iphone, men det er det samme problem. Mange gange i løbet af en film hopper den mellem 20-30 sek frem op til ca.2-3min frem afhængig af hvilken browser og enhed.

Det er vildt irriterende og den gør det KUN når jeg bruger yousee bredbånd forbindelse.

Hvis jeg skifter til min 4G forbindelse fra 3 via min mobil, så kører alt fuldstændig fejlfrit uden at den hopper frem i filmen...

Jeg har forsøgt med geninstallation og opdaterede apps, men det hjælper ikke rigtig - er der nogen som har et tip/trick?

Mvh. Peter

Omdømme 3

Badge +3

Kajakpolopeter skrev:
Er der nogen som har en løsning på det med at det hopper frem når man ser film via yousee?

Jeg er ny kunde hos YouSee/bredbånd

Jeg har stadig problemet med både chrome, safari, firefox og internet explorer. Jeg har ligeledes forsøgt på Ipad og Iphone, men det er det samme problem. Mange gange i løbet af en film hopper den mellem 20-30 sek frem op til ca.2-3min frem afhængig af hvilken browser og enhed.

Det er vildt irriterende og den gør det KUN når jeg bruger yousee bredbånd forbindelse.

Hvis jeg skifter til min 4G forbindelse fra 3 via min mobil, så kører alt fuldstændig fejlfrit uden at den hopper frem i filmen...

Jeg har forsøgt med geninstallation og opdaterede apps, men det hjælper ikke rigtig - er der nogen som har et tip/trick?

Mvh. Peter

Du har selv givet svaret: "Det er kun, når jeg bruger YouSee bredbåndsforbindelse."

Ring til support på 7070 4040 for at få dem til at undersøge din netforbindelse. 

jeg har selv haft samme problem og kommunikeret med YouSee om det. Fik også at vide, at de vil komme med en opdatering. Det har de nu gjort, og efter denne opdatering er problemet væk hos mig. Selv Chrome er begyndt at virke, (Det gjorde den ikke før, pga. at Chromes opdatering ikke var forenlige med YouSee), men desværre hakker det helt vildt i Chrome. Heldigvis kører det fejlfrit i Firefox.
Til gengæld er der et nyt problem efter YouSee opdateringen - Man kan ikke længere søge efter titler alfabetisk, hverken i film eller TV-arkiv, men det er selvfølgelig en helt anden problemstilling.

Omdømme 3

Badge +3

johannes316 skrev:
jeg har selv haft samme problem og kommunikeret med YouSee om det. Fik også at vide, at de vil komme med en opdatering. Det har de nu gjort, og efter denne opdatering er problemet væk hos mig. Selv Chrome er begyndt at virke, (Det gjorde den ikke før, pga. at Chromes opdatering ikke var forenlige med YouSee), men desværre hakker det helt vildt i Chrome. Heldigvis kører det fejlfrit i Firefox.
Til gengæld er der et nyt problem efter YouSee opdateringen - Man kan ikke længere søge efter titler alfabetisk, hverken i film eller TV-arkiv, men det er selvfølgelig en helt anden problemstilling.

M. h. t. søgning alfabetisk er det da rigtigt, at skriver man blot a i søgefeltet, så sker der ikke meget, men ved man blot lidt mere, kommer titlerne i TV, Arkiv, film og serier.

Det var nemmere før, da alle bogstaverne stod der - lige til at klikke på, og så undersøge, om der er noget interessant. Som det er nu, skal man vide, hvad man leder efter. Irreterende at det er lavet om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)