viasat film premiere | YouSee Community
Spørgsmål

viasat film premiere

kan man få viasat film premiere, som vi har haft som kompensation efter nytår, som en ekstra kanal og hvad koster den evt
mvh Majken

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det forlyder der for nuværerende fra You See ikke noget om at den kommer på Kabel TV, dog har deres DSL kunder den.
Omdømme 7
Badge +6
Det forlyder der for nuværerende fra You See ikke noget om at den kommer på Kabel TV, dog har deres DSL kunder den.
Hvilket dælme er frækt, da det er forskelsbehandling af kunderne. Da den er tilgængelig som en streaming kanal, så burde den også være tilgængelig som en alm. TV kanal i eks. den store pakke.
Omdømme 7
Badge +7
Den havde DSL kunderne jo da det var TDC, så det er de fortsat med.
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives på FB, at man kan kontakte kundeservice så kan den ligges på abonementet.
Læs her: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1262447580503798&id=111063605642207
Omdømme 7
Badge +6
Så må man håbe der dukker langt mere fyldes gørende oplysninger op om dette fra Kasper her på forummet, end den Facebook besked.
Omdømme 7
Badge +4
Det er samme Kasper her og på facebook

Men det gælder ikke Coax kabel TV

"Det kommer lidt an på hvordan vi leverer signalet. Du vil kun kunne få Viasat Film hvis du har signal via telefonstikket."
Omdømme 7
Badge +7
Det er en oplysning der er kommet på efter jeg postede linket.
Omdømme 7
Badge +4
Det er bare OK 🙂
Omdømme 7
Badge +6

"Det kommer lidt an på hvordan vi leverer signalet. Du vil kun kunne få Viasat Film hvis du har signal via telefonstikket."

Ah, så det er ikke en vi kan få som en ganske almindelig digital TV kanal. Mja så er det jo desværre sidste dag for os d. 31 Januar.
Jeg lader PVR'en snurre, der er lige et par film mere jeg lige skal have optaget 😉
Omdømme 7
Badge +4

,-"Det kommer lidt an på hvordan vi leverer signalet. Du vil kun kunne få Viasat Film hvis du har signal via telefonstikket."

Ah, så det er ikke en vi kan få som en ganske almindelig digital TV kanal. Mja så er det jo desværre sidste dag for os d. 31 Januar.
Jeg lader PVR'en snurre, der er lige et par film mere jeg lige skal have optaget ;-)

Hvorfor tegner du ikke et abonnement på Viaplay ? Størstedelen af filmene får du for 89,-
Omdømme 7
Badge +6

,-"Det kommer lidt an på hvordan vi leverer signalet. Du vil kun kunne få Viasat Film hvis du har signal via telefonstikket."

Jeg lader PVR'en snurre, der er lige et par film mere jeg lige skal have optaget ;-)

Hvorfor tegner du ikke et abonnement på Viaplay ? Størstedelen af filmene får du for 89,-

Det er fordi jeg er ret gammeldags, det indrømmer jeg blankt når det kommer til film. Her er det noget at jeg vil have mugligheden for at gemme til eftertiden på et medie og se dem igen og igen når det passer mig.

Eks. har jeg mange rigtig gamle film som jeg optog i sin tid fra de diverse film kanaler som Yousee har haft (TV1000, Viasat Film, Canal+ og C More), som jeg har sendt en tur igennem et Blu-ray authoring program og lavet Blu-ray skiver med max 3 film på hver BD25 skive.
Menu er så custom lavet ved at finde de originale biograf plakater på nettet i højopløsning og sætte dem sammen til et bagrundsbillede med et redigeringsprogram for billeder.

Besvar