Spørgsmål

Viaplay vs Viaplay via Yousee

Hej, Yousee

Jeg har for nyligt meldt mig til at få Viaplay via jer. Det koster det samme som at have almindeligt Viaplay, men det er ikke de samme ting, I udbyder. Fx virker det, som om der er låst for serier i jeres Viaplay-udgave. Når jeg går ind i serier på jeres app, optræder Viaplay der i hvert fald ikke, og jeg har søgt på flere serier, som ligger på Viaplays app, men ikke i jeres. Hvordan kan det være?
Hvorfor skal man betale det samme for tjenesten uden at få det samme indhold?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
SmileyFace skrev:

Hej, Yousee

Jeg har for nyligt meldt mig til at få Viaplay via jer. Det koster det samme som at have almindeligt Viaplay, men det er ikke de samme ting, I udbyder. Fx virker det, som om der er låst for serier i jeres Viaplay-udgave. Når jeg går ind i serier på jeres app, optræder Viaplay der i hvert fald ikke, og jeg har søgt på flere serier, som ligger på Viaplays app, men ikke i jeres. Hvordan kan det være?
Hvorfor skal man betale det samme for tjenesten uden at få det samme indhold?

Det er ikke desværre ikke Viaplay du får hos Yousee til 99 kr., men kun VIASAT film/serie kanalerne incl. TV arkiv af disse. Derfor er der temmelig stor forskel på produkterne. Facebook teamet har lovet at gå videre med det, det det kan misforståes..
Tak for svaret :)
Så må jeg ringe ind og få afmeldt det igen.
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke Viaplay på Film og TV App og TV boks.
Omdømme 7
Badge +4
SmileyFace skrev:

Tak for svaret :)
Så må jeg ringe ind og få afmeldt det igen.

Du burde have 14 dages fortrydelsesret med dette argument ;););)
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Der er ikke Viaplay på Film og TV App og TV boks.

Det er denne der "snyder":

Få nem adgang til streaming tjenester, og hos andre udbydere er følger viaplay
gratis med, når man abonnerer på VIASAT FILM/SERIER

Omdømme 7
Badge +6
Der står tydeligt Viasat Film, der er ikke noget om Viaplay.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Der står tydeligt Viasat Film, der er ikke noget om Viaplay.

Det er Viaplays film og serier, der kører på Viasat, jeg kan bare sige, der er mange, der går galt i byen.

Fakta er, at det ikke er alt, der ligger på viaplay, som vises på VIASAT film kanalerne. Iøvrigt har deres TV kanaler også fulgt med i viaplay i mange år.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)