Viaplay serie er ikke at finde i Yousee | YouSee Community
Spørgsmål

Viaplay serie er ikke at finde i Yousee

Serien Timeless på ViaPlay kan man ikke finde via YouSee app. Men hvis man bruger ViaPlay app så er den der.

13 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej nimrod-dk

Velkommen til YouSee Forum. :)

Indholdet i Viasat Film i vores app og indholdet på Viaplay er ikke nødvendigvis det samme. Det er korrekt, at der er noget, der går igen, men ikke alt.

Håber det forklarer det.

Stefan, YouSee Forum Team
Undskyld, men det forklarer da absolut ingen ting.

Hvorfor er det sådan?
Omdømme 5
Badge +6

Hvorfor er det sådan?

Hej Kastbjerg83

Det handler simpelthen om rettigheder. Der er nogle ting, som Viaplay har rettigheder til, som vi ikke har.

Omdømme 7
Badge +4
Det der er i Yousee app´en er det der sendes på Viasat TV kanalerne

Viaplay er langt større, men du har jo også adgang til viaplay, blot ikke via yousee

Hvorfor er det sådan?
Hej Kastbjerg83

Det handler simpelthen om rettigheder. Der er nogle ting, som Viaplay har rettigheder til, som vi ikke har.

Det forstå jeg godt, jeg forstår bare ikke at når jeg betaler til Viaplay, gennem Yousee, at i så ikke kan vise mig hvad jeg betaler for. Men at jeg skal igennem enten internettet eller bruge en app. Jeres boks er sådan set værdiløs, hvis det er viaplay man går efter.

Hvis jeg vælger HBO eller Cmore får jeg jo adgang til alt indhold fra disse på boksen, selvom jeg er sikker på at i ikke har rettigheder til HBO egne serier. Det handler om at få strukket en aftale sammen som er optimal for jeres kunder og i Viaplay's tilfælde er det vel ikke lykkedes.

Viaplay er langt større, men du har jo også adgang til viaplay, blot ikke via yousee

Jeg betaler jo også for adgang til Viaplay gennem Yousee. De rettigheder som der bliver nævnt er der jo betalt for.
Omdømme 7
Badge +4

Jeg betaler jo også for adgang til Viaplay gennem Yousee. De rettigheder som der bliver nævnt er der jo betalt for.

Men nu findes der ikke en app , der kan køre Viaplay på Yousee boksene, og måske Viaplay ikke vil have, deres Viaplay indhold blandes med al mulig andet ligesom HBO og Cmore

Men nu findes der ikke en app , der kan køre Viaplay på Yousee boksene, og måske Viaplay ikke vil have, deres Viaplay indhold blandes med al mulig andet ligesom HBO og Cmore

Der findes ikke en app fordi at Yousee har fået besked på at de ikke må vise Viaplay indhold. Om Viaplay vil have deres indhold stående sammen med en masse andre streamingtjenester er jeg ligeglad med og det burde Yousee også være. Viaplay/Viasat vil gerne have pengene, men samtidig skal det også foregå på deres termer, til gene for forbrugeren. Så kan Yousee snakke om rettigheder herfra og til påske, det korte og det lange er bare at de er blevet trynet til at rette ind. Der hvor det helt store problem er, at man fra Yousee's side af ikke rigtig gør forbrugeren opmærksom på dette.

Sakset fra deres side:
"Viasat Film inkl. Viaplay byder på film fra de mest populære genrer. Du finder store Hollywood-succeser, danske
biografhits, actionbrag, kultklassikere, familiefilm og meget mere.

Og det er nemt at se film, når det passer dig. Du går bare ind i tv-boksens menu,
finder den film, du vil se og trykker play."

De skulle måske lige tilføje:
"Medmindre det er en film på viaplay, så skal du enten bruge din viaplay app på dit smart tv eller gå ind på www.viaplay.dk da vi ikke må vise noget indhold fra selve viaplay på vores boks. Selvom du betaler for det hver måned"
Omdømme 7
Badge +7
Haves der et Smart TV, så vil de ses at Viaplay App'en ligger sammen med andre App's på det, så det er noget vrøvl at de ikke vil have deres App liggende sammen med andre streaming tjenester.
Omdømme 7
Badge +4
Det skriver de faktisk særdeles tydeligt, inden man vælger VIASAT/VIAPLAY

Omdømme 7
Badge +4
Haves der et Smart TV, så vil de ses at Viaplay App'en ligger sammen med andre App's på det, så det er noget vrøvl at de ikke vil have deres App liggende sammen med andre streaming tjenester.

Jeg tror der menes indbygget i Yousee film og serier
Det skriver de faktisk særdeles tydeligt, inden man vælger VIASAT/VIAPLAY

Ret skal være ret, der skriver de det tydeligt. Jeg går udfra vi er enige om at det er dårligt at Yousee ikke kan vise indhold fra Viaplay på deres boks og at deres undskyldning omkring rettigheder ikke rigtig holder. Ha en god aften
Omdømme 7
Badge +4
Jeg tror bare ikke, de har mulighed for at blande det ind i Yousee film og serier, og de har ikke fået lavet en app ligesom med Netflix til deres bokse

Besvar