Svar

Viaplay

Har viasat i min bland selv pakke, var der ikke noget med at man så fik adgang til viaplay?,, men hvordan?
icon

Bedste svar af Anna 9 oktober 2018, 13:52

Hej gitoma og Jorn-Hansen

Jeg kan se, at der mangler en del af løsningen i denne tråd, så jeg hopper lige ind og giver mit besyv med. 😊

Efter selve bestillingen af Viasat Film inkl. Viaplay går i gennem til jeres Bland selv-aftale fra vores systemer, skulle I meget gerne modtage en Viaplay-mail fra os inden for 24 timer. I bunden af denne mail kan I finde en vejledning samt aktiveringskode, så I kan oprette en bruger som YouSee-kunde på Viaplay.

Hvis I ikke har modtaget denne mail, kan det enten skyldes en systemfejl eller en fejl i registreringen af kontaktoplysningerne, og I så fald skal I have fat i enten vores support eller vores kundeservice på 70704040, da begge kan hjælpe med dette. Som du skriver, @Jorn-Hansen, så kan hjælp til dette kan også fås ved at kontakte vores support-chat eller kundeservice-chat, der figurerer forskellige steder på vores hjemmeside. Uanset hvilket kontaktpunkt I vælger, må I dog meget gerne sørge for at have jeres kundenummer klar. :)

Anna
YouSee Forum Team

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Du skulle gerne have modtaget en mail hvor det er beskrevet i.... Ellers tag fat i kundeservice så de kan sende den til dig....
Omdømme 7
Badge +6
Ja, der skulle gerne kort tid efter at det er tilvalgt i bland selv komme en mail med en kode som skal bruges på en Viaplay App eller på deres Web.
Omdømme 5
Badge +1
Du skulle få en mail om hvordan du opretter dig på viaplay web/app.
Desværre er det kun et basis abb hos viaplay og ikke med sport.
Omdømme 7
Badge +2
Hej, jeg har ikke fået de koder, hvad gør man så? Virker det at bruge den Chat room, da jeg ikke ringer, men har en anden ting at snakke med dem om...
Omdømme 7
Badge +6
Der er nok ikke anden mulighed end der skal ringes til kundeservice.
Omdømme 1
Badge +1
Hej gitoma og Jorn-Hansen

Jeg kan se, at der mangler en del af løsningen i denne tråd, så jeg hopper lige ind og giver mit besyv med. 😊

Efter selve bestillingen af Viasat Film inkl. Viaplay går i gennem til jeres Bland selv-aftale fra vores systemer, skulle I meget gerne modtage en Viaplay-mail fra os inden for 24 timer. I bunden af denne mail kan I finde en vejledning samt aktiveringskode, så I kan oprette en bruger som YouSee-kunde på Viaplay.

Hvis I ikke har modtaget denne mail, kan det enten skyldes en systemfejl eller en fejl i registreringen af kontaktoplysningerne, og I så fald skal I have fat i enten vores support eller vores kundeservice på 70704040, da begge kan hjælpe med dette. Som du skriver, @Jorn-Hansen, så kan hjælp til dette kan også fås ved at kontakte vores support-chat eller kundeservice-chat, der figurerer forskellige steder på vores hjemmeside. Uanset hvilket kontaktpunkt I vælger, må I dog meget gerne sørge for at have jeres kundenummer klar. :)

Anna
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)