Spørgsmål

viaplay

• Deltager
  • 0 kommentarer
hej hvordan for jeg viaplay under mine app filer. weah

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Mener du Viasat Film, hvori der medfølger Viaplay, det er en tjeneste der fås med bland selv.
Adgang til Viaplay er med deres App, som er på diverse enheder, den er ikke på TV boksen eller på App.
Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg kan se Viaplay på mit TV med en app, men jeg betaler meget, da jeg aldrig har fået tilsendt Log-ind info fra Yousee, selv om jeg har Viasat Film kanaler.
Omdømme 7
Badge +6
Når Viasat Film vælges i bland selv så bliver der tilsendt et log in til Viaplay.
Omdømme 7
Badge +2
Det var ikke mig selv men Yousee der først valgte Viasat Film kanalerne, da jeg havde dem i forvejen, men jeg har ikke set de har tilsendt et Log-in, men jeg har ikke igen spurgt dem, da jeg kun ser Sporten på Viaplay og må så betale for det...
Omdømme 7
Badge +2
Men som et svar, hvordan man får Viaplay på sit TV, man skal have det rette TV, feks. en nyere Samsung… ikke for at reklamere, men de virker næsten med de apps man kan bruge...
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der kun er brug for det, så er det direkte fra Viasat det skal haves, det er ikke med fra You See, og når der haves fra Viasat, så har du log ind derfra.
Omdømme 7
Badge +6
Jorn-Hansen skrev:

Men som et svar, hvordan man får Viaplay på sit TV, man skal have det rette TV, feks. en nyere Samsung… ikke for at reklamere, men de virker næsten med de apps man kan bruge...

Viaplay skal tilgås på deres App på de enheder der har det såsom BD afspillere, TVer eller andet, eller på deres Web TV.
Omdømme 7
Badge +2
Men det er bare når de har lovet at sende det Log-in og jeg har søgt på mine mails uden at finde det, jeg kunne evt. have brugt det, da jeg lige har genkøbt Viaplay Sport fordi der i nær fremtid vises noget jeg vil se...
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo Ikke værre end at der kan sendes et nyt log ind, hvis det oprindelige er blevet væk.
Omdømme 7
Badge +6
Det er lige før at jeg vil kalde Viaplay for genudsendelses tjenesten for deres film kanaler, altså hvis man skal tro den premiere liste som Bo sætter sammen på digitalt.tv
Her står der om fremtidige premierer på Viaplay, som man allerede kan se på Viasat Film kanalerne.

En af de mest nævneværdige, fordi at der er 6 måneders forskel mellem Viaplay og Viasat Film kanalerne er Disney spillefilmen Skønheden og Udyret.
Den film har først premiere på Viaplay i December, selv om at den pt. vises på Viasat Film kanalerne, eks. vises den på Hits kanalen på Søndag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)