Spørgsmål

Viaplay

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har valgt viasatfilm som en del af min pakke. Der står jeg får Viaplay med. Så jeg har fået aktiveringskoden og sikkerhedskoden, og nu er det så her jeg bliver lidt dum. Er det en helt ny Viaplay konto jeg får, eller skal jeg stadig logge ind med min egen og betale for det hver måned?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det bestemmer du for så vidt selv, om du vil bruge den Viaplay Light der følger med, eller om du vil betale for at få den fulde adgang.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Det bestemmer du for så vidt selv, om du vil bruge den Viaplay Light der følger med, eller om du vil betale for at få den fulde adgang.

Hvad mener du med Viaplay Light ? Der er da ingen forskel mellem Viaplay og Viaplay gennem Yousee
Omdømme 7
Badge +6
Jo, der skulle ikke være sport med, i følge hvad You See siger.
Omdømme 7
Badge +4
Sport abonnement til omkring 300 kr i stedet for 99 kr

https://viaplay.dk/package_sport
Omdømme 7
Badge +2
Men Viaplay uden sport og Viaplay light er vel det samme?

Men jeg ville lige spørge hvornår man mon modtager det log-ind til Viaplay? , jeg har talt med dem, men har ikke set jeg har modtaget noget endnu, men nu var det ret lang tid siden jeg talte med Supporten...
Omdømme 7
Badge +4
Så vidt jeg ved, så har Viaplay fra starten været en ren film og serie tjeneste ligesom Cmore, netflix, Youbio og HBO Nordic.

Lang tid efter kom muligheden for streaming af sport som et produkt

Så vidt jeg ved, steg SPORT abonnementet gevaldigt på et tidspunk, og i samme forbindelse lagde man film og serier ind under, hvilket gav dem mange sure kunder, dem der ikke var interesseret i film og serier, men kun sport. Dvs. sportsinteresserede kan ikke slippe for film, serier og børne underholdning. Hvis jeg ikke tager fejl, så blev Sport abonnementet nærmest fordoblet i pris, med stort set den samme sport

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)