Vi beklager. Der er i øjeblikket et problem. OK | YouSee Community
Spørgsmål

Vi beklager. Der er i øjeblikket et problem. OK

Jeg må vel betegnes som en godt dum loyal kunde, der finder mig i Yousee’s elendige app til streaming. Heldigvis er jeg ikke den eneste kan jeg se på dette forum. Jeg søgte på “der er i øjeblikket et problem”, der dukkede op i utallige opslag over de sidste år. Mange der ligesom jeg bruger YouSee TV & Play app’en døjer konstant med at streaming crasher, hvis den da overhovedet starter, og Yousee’s udgave af den legendariske Windows blå skærm dukker op. En meningsløs fejlmeddelse, der intet fortæller og så er det bare at forsøge igen og igen og igen og.... Som andre også konstaterer, så er der ALDRIG samme problemer med hverken Netflix, HBO, Viaplay etc. Kun Yousee kan ikke efter års klager og opdateringer stadig ikke løse denne simple opgave. Nu er der nok en behjertet Yousee supporter, der vil spørge om alt muligt mht. hardware og software, men der er blot at sige hertil, at alt er fuldt opdateret og jeg har Yousee bredbånd og router (har lige fået den nyeste), Den eneste interessante observation er at jeg stort set aldrig har problemet når jeg slår wifi fra på min ipad og bruger mit firmabetalte Telenor 4G. Det er også helt sikkert at når jeg fx. er i gang med at se en udsendelse udenfor på 4G og går ind i huset, så kommer fejlen 2 sekunder efter jeg går på mit Yousee wifi. Få det dog fikset inden jeg dropper alle mine 9 produkter fra Yousee. Jeg mener, hvor lang tid er et øjeblik egentlig?

2 Kommentarer

Kære John, du er tydeligvis veteran på dette forum. Jeg tænker det skyldes, at du ikke læser spørgsmål ordentligt inden du svarer. Du foreslår jeg bare bruger Yousee 4G, men jeg skriver tydeligt at jeg har firmabetalt Telenor!!! til min iphone og ipad! Altså ikke Yousee 4G mobilabonnement, der i øvrigt ikke er med fri data som du tror, undtagen måske her i sommerferien. Det ved jeg forbi min kone og børn har Yousee mobilabonnementet. Bortset fra det så er det vel ikke en løsning på hverken det egentlige problem jeg beskriver og bortset fra det ville det jo være dumt at betale for Yousee bredbånd som man ikke kan bruge. Men det er så også derfor jeg nævner i starten, at jeg er en dum loyal kunde, men det bliver snart slut. Tak for dit svar, men såfremt du ikke kan svare med en egentlig løsning, så behøver du ikke tilbage.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, Hvorfor ikke bare køre med 4G da det ikke virker med Yousee's Wifi og især nu hvor vi vist også som Yousee kunder har fri data...

Besvar