Spørgsmål

Vedr. Yousee More 5 fordele

Jeg er ny kunde hos YouSee og troede jeg skulle blive glad for det. End til nu er jeg ikke. YouSee snakker og snakker så man bliver helt rundt på gulvet. Jeg har ikke haft andet end problemer med deres produkter i forhold til hvad de lover. Der er ikke noget galt med tingene hjemme. Det er hvad jeg bliver lovet og som så ikke bliver overholdt. Lige nu drejer det sig om 5 fordele når man har TV, Bredbånd og Mobil samlet et sted. Jeg er blevet lovet, at jeg ville få 5 fordele ved at have alt samlet hos YouSee. Nu har jeg lige pludselig et gammelt bredbånd aftale eller bredbånd nok til, jeg kan få de 5 fordele. Det kunne jeg godt da jeg skulle være kunde hos dem. Nu er jeg blevet kunde men så har man lige lavet noget om hos YouSee som gør, at det de lovede da jeg skulle være kunde ikke kan lade sig gøre nu hvor jeg er blevet kunde. Underlig fremgangsmåde.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Her kan der læses om You See More, og hvad der er adgangsgivende.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/faq
Det skulle man jo så havet informeret mig om da man snakkede med mig i telefonen. Man ville give mig det hele hvis jeg derimod ophævede min rabat på 50,- pr. mdr. på mit TV abonnement. Det kunne jeg ikke se nogen grund til at gøre da jeg ikke kunne se hvor de 5 gratis fordele så var henne. Men hvis jeg ikke ville slette denne rabat på de 50,- Ja så måtte jeg jo vente til jeg havde mine mobil abonnementer også var hos jer. Det ville ske den 19. januar. Denne dato har vi så nu. Men nej nu kan jeg ikke få de 5 fordele da jeg ikke har et bredbånds abonnement. Dette vidste den pågældende medarbejder også da jeg talte med ham. Det er der fejlen er og, at jeg nu må bøde for det. Medarbejderne som sidder og snakker med kunder er bare ikke uddannet godt nok hvis du spørger mig
Omdømme 7
Badge +6
Hmm. Helt ærligt, så kunne du have læst hvad der står i ovenstående link først, eller have postet i forummet først og fået linket eller anden oplysning om det, så der kunne være læst om det, så du vidste mere om det inden. Det er en af de mange ting bruger til bruger forummet kan bruges til.
Hmmmmmmmmm. Helt ærligt. Jeg fik en folder fra en YouSee forretningen i Viborg og snakkede med dem om det også. Jeg er sikker på det står der ikke noget om i den folder.
Men nok om det. Jeg opgiver. Jeg beholder det jeg har hos jer men er slet ikke tilfreds med jeres fremgangsmåde over for mig.
Anbefale YouSee. NEJ
Omdømme 7
Badge +6
Igen, dette forum er for brugere der hjælper andre brugere, You See er ikke så meget med her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)