Svar

Uventet fej 8003

Hvorfor kan jeg ikke se Real Housewife of Beverly Hills som blev vist på Tv3 sidste torsdag den 16 kl 20.00? .
Jeg får uventet fejl nr 8003 når jeg trykker play efter at have fundet udsendelsen via tv-guiden.
Jeg plejer at kunne gøre det øv øv.
Hvis jeg gør det ved kanaler kommer der kun de gamle sæsoner frem som også vises på Tv3.
icon

Bedste svar af HvedeMalle 21 august 2018, 18:26

Hvordan ved man hvilke af deres udsendelser der ender i arkiv og hvilke man er nødsaget til at se live hvis man vil se dem? For jeg har før set denne serie nogle dage efter den var sendt

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den blev sendt 21:00, og er ikke i Arkiv, så derfor kan det ikke ses.
Og hvorfor er den ikke det? Hvorfor er noget i arkiv, og andet ikke?
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der er rettigheder til det, så kan de ikke være i Arkiv.
Hvordan ved man hvilke af deres udsendelser der ender i arkiv og hvilke man er nødsaget til at se live hvis man vil se dem? For jeg har før set denne serie nogle dage efter den var sendt
Omdømme 7
Badge +6
Det kan man så vidt vides ikke se, nogle udsendelser er der ikke rettigheder til, nogle er der få dage og andre i længere tid. Optager altid det der skal ses.
Omdømme 7
Badge +3
Både på TV-boks (Humax YS-4000) og på websiden (tv.yousee.dk) kan man se hvornår en udsendelse udløber. På boksen kan man kun se det for allerede sendte udsendelser og igangværende udsendelser, på websiden kan man se det for både allerede sendte udsendelser, igangværende udsendelser og kommende udsendelser. Men der er noget kludder i YouSees system. Bruger man søgefunktionen finder den langt fra alle udsendelser og oplysningerne vises ikke ved alle måder, man finder programmet på. Bedst er det at bruge TV-guiden.

Find en kommende udsendelse i TV-guiden (på boksen skal der trykkes tre gange på TV-guide-knappen) , og vælg udsendelsen. På websiden skal panelet i højre side derefter åbnes, og så findes oplysninger om både arkiverede udsendelser, igangværende udsendelser og kommende udsendelser. Det gælder både for boksen og websiden, men det vises på forskellige måde. På boksen står det i venstre side af skærmen, på websiden står det i sidepanelet i højre side sammen med listen over sendetider m.m.

Da der ser ud til at være noget rod i YouSees systemer er det muligt at denne beskrivelse ikke altid passer.

På mobiltelefon er der ikke oplysning om udløbsdato for kommende udsendelser.

Det kan oplyses at serien Real Housewife of Beverly Hills udløber efter 2 dage. Man kan aktivere serieoptagelse, så får man det hele med (desværre også genudsendelser af serieafsnit). Optagede afsnit kan slettes enkeltvis. Dette gælder hvis man har en Humax YS-4000 boks og bland selv, det vides ikke om det også gælder med andre bokse og abonnementer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)