Usikker på om mit abonnement inkluderer Yousee Musik

Når jeg logger på Mit Yousee/selvbetjening, står mit mobilnummer som inkluderende Yousee Musik. Men når jeg med login-informationerne fra Mit Yousee så forsøger at tilgå Yousee Musik, får jeg at vide, at jeg ikke har adgang til tjenesten. Ikke forstået...

/kossie99

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilket abonnement har du, hvornår er det oprettet.? Der er ingen af de aktuelle hvor det ikke er med i. Der er enkelte af de ældre der ikke har det, men mange har.

Det er et par år gammelt. Et simkort i en varmepumpe, men ifølge selvbetjeningen inkluderer abonnementet Yousee Musik. Skulle jeg så ikke kunne tilgå tjenesten ved at logge ind i Yousee Musik med brugernavn/password brugt til selvbetjeningen? Eller skal man oprette en særlig brugernavn/password til Yousee Musik et andet sted?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kan ikke svare dig på rigtigheden af at der er musik med i det abonement. For at logge ind på Musik Appen, skal du bruge telefonnummeret og en adgangskode.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)