Svar

Upload af egne sange til Yousee Musik

Hej Forum:cool:
Jeg har på min telefon nogle sange, som ikke er på YouSee Musik, og derfor hører jeg al min musik med iTunes - men når jeg nu har adgang til YouSee Musik ville jeg da gerne bruge det! Jeg ved, at det på Spotify er muligt at uploade sine egne sange, eller bare sange der ikke er tilgængelige på Spotify. De kommer altså ikke officielt ud på Spotify - man har dem bare på sin egen Spotify så man kan tilføje dem i playlister sammen med alle de andre Spotify-numre.
Det er lige netop det jeg gerne ville - have mit eget musik og numre fra YouSee Musik i samme playliste.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt denne funktion er tilgængelig i YouSee Musik. Jeg synes ikke jeg kan finde den, men samtidig synes jeg, at jeg kan forstå at den er tilgængelig med de fleste musiktjenester. Så er der nogen der ved om man kan dét? Eller, hvis der er nogle fra YouSee selv der læser, om den funktion er på vej?
Med Venlig Hilsen
Andreas Ø

P.S. Nu hvor jeg tænker over det, ville det også fungere hvis man kunne downloade sange fra YouSee og få dem ud af appen og ind i iTunes selv. Jeg vil bare gerne slippe for at skulle betale for alle sangene på iTunes når jeg nu har YouSee Musik i form af mit abonnement.:D
icon

Bedste svar af Kasper 19 september 2016, 12:54

Hej Andreas Oe

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg kan godt byde ind med et svar her, og du kan desværre ikke få musikken fra iTunes ind i YouSee Musik app'en. Ej heller den anden vej rundt.

God fornøjelse på forummet :)

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Andreas Oe

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg kan godt byde ind med et svar her, og du kan desværre ikke få musikken fra iTunes ind i YouSee Musik app'en. Ej heller den anden vej rundt.

God fornøjelse på forummet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P