undertekst viasat film | YouSee Community
Svar

undertekst viasat film

Når jeg ser film på viasat film over boksen mangler noget af underteksten men når jeg steamer de samme film fra viasats hjemmeside er der ikke noget problem, er der andre der oplever dette og er Yousee klar over problemet

hilsen
Christian
icon

Bedste svar af Persen M 20 maj 2019, 11:24

Jeg har fundet ud af hvad det er for en boks der er tale om takket være Google:
KISS KMM-3010
Der er her tale om en DSL boks der ikke har været supportet af hverken TDC eller YouSee i en del år efterhånden, så det er nok det at du nu oplever følgerne af.
Kiss har som bekendt for nogle ikke eksisteret i mange år efterhånden, for de lukkede i 2005 da Cisco købte dem.

Så jeg vil egentlig anbefale dig at du får kontaktet YouSee, så du kan få dig en ny boks der er meget mere up to date end den meget gamle boks du har der fra Kiss.
Det kunne eks. være en af de multiroom Cisco bokse som YouSee tilbyder, for det er reelt afløserne for den du har.
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Christian

Jeg kan se, at du mangler svar i tråden her, så jeg byder lige ind.

Er det billedformatet på dit tv, der måske lige skal ændres? 🙂

Du kan eventuelt lægge et billede op af fejlen.
Nej det har ikke noget at gøre med billedformat at gøre, da det kun er på viasat og noget af teksten er der, når jeg så steamer de samme film fra min pc er der ikke noget problem, heller ikke når jeg sender det til mit tv, jeg har oplevet det på flere film fra viasat film prem. i en uge eller to

hilsen
Christian
Omdømme 3
Badge +1
Hej Christian

Det kunne godt lyde til, at vi så muligvis skal have fejlmeldt nogle af filmene.

Hvilken Tv-boks har du derhjemme? Og hvilke film har du oplevet problemerne på?

Anna,
YouSee Forum Team
der står ikke noget navn på boxen, men der står TDC foran helt ude til højre når man stå foran og kigger, jeg kan nævne to jeg er helt sikker på og det er Sicario 2 og Hotel Artemis
det er kun over boxen når jeg ser dem igennem min computer er der ingen problemer
Omdømme 7
Badge +6
Jeg tror du er nød til at levere nogle flere oplysninger, så som:

1. Hvordan modtager du dit TV: Almindelig kabel-tv eller som stream via dsl eller fiber.

2. Er der ikke et klistermærke bagpå eller på undersiden af den boks du har, hvor der står navnet på en producent og evt. et model nummer?

I hvert fald kan jeg ikke genkende fejl ved underteksterne på Viasat Film Premiere leveret som en ganske almindelig kabel-tv kanal.
Jeg har optaget Hotel Artemis med min Vu+ Uno 4K DVB-C boks på premiere dagen og her er der ingen fejl i underteksterne ved den film, heller ikke ved en del andre film som jeg har optaget over den sidste uges tid på Viasat Film Action og Hits.
Omdømme 7
Badge +7
Når der står TDC på den, så er det en DSL boks, men kan ikke se at den er blandt de aktuelle bokse.

https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-41/tv-bokse-hos-yousee-98870
den er ikke på den liste, jeg modtager over mit telefonstik og har tv flere rum, der står et nr. KMM3010-dk
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det er en DSL boks, men hvilken.? På alt udstyr er der en mærkat med enhedsnavn og et model nummer.
Tag et billede af den mærkat.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har fundet ud af hvad det er for en boks der er tale om takket være Google:
KISS KMM-3010
Der er her tale om en DSL boks der ikke har været supportet af hverken TDC eller YouSee i en del år efterhånden, så det er nok det at du nu oplever følgerne af.
Kiss har som bekendt for nogle ikke eksisteret i mange år efterhånden, for de lukkede i 2005 da Cisco købte dem.

Så jeg vil egentlig anbefale dig at du får kontaktet YouSee, så du kan få dig en ny boks der er meget mere up to date end den meget gamle boks du har der fra Kiss.
Det kunne eks. være en af de multiroom Cisco bokse som YouSee tilbyder, for det er reelt afløserne for den du har.

Besvar