Unable to contact service router | YouSee Community
Spørgsmål

Unable to contact service router

  • 24 juni 2019
  • 1 kommentar
  • 120 visninger

Hej Yousee

Jeg har i den seneste uges tid fået problemer med at streame tv fra min iPad og iPhone. Jeg kan sagten logge på YouSee TV & Film app'en, men lige så snart jeg forsøger at streame, kommer fejlen "Unable to contact service router". Jeg har forsøgt at geninstallerer Yousee TV & Film app'en og også nulstillet wifi indstillingerne på enhederne. Streaming fra MacBook Air og Windows PC virker fint. Jeg kan se at der er flere der tidligere har skrevet ind om samme problem, så jeg går ud fra det er et velkendt problem. Hvad skal jeg gøre?

Hilsen
Niels

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej nweldingh

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder lige ind med noget 🙂

Husk at når du er på YouSee Forum, så er det faktisk brugerne og ikke YouSee du søger svar fra, da forummet er et bruger-til-bruger forum.

Jeg ville prøve at nulstille/reset YouSee modemmet i bunden eller bag på, hvor strømledningne går ind og så genstarte din iPad og iPhone. Håber det gør en forskel 🙂

Besvar