Spørgsmål

Unable to contact service router


På Yousee appen (Tv & Film) får jeg beskeden ‘Unable to contact service router’ når jeg forsøger at se film eller serier på min iPhone. Det pudsige er, at det kun sker når jeg er på Wifi. Nogen der har ideer til hvad der er galt og hvad jeg kan gøre?
Jeg har forsøgt at slette appen og geninstallere. Jeg har forsøgt at slukke og tænde telefonen. Begge dele uden resultatet.

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Tolles-troll

Jeg kan se, at du mangler svar på dit indlæg, så jeg stikker lige snuden ind. :)

Fejlmeddelelsen 'Unable to contact service router' hænger som oftest sammen med enten internetforbindelsen eller telefonens læsning af samme. Mens geninstallering og genstart er det helt rigtige at gøre ved de fleste fejl, så kan det altså ikke altid fikse dette.

Du kan med fordel prøve at genstarte dit WiFi, og efterfølgende nulstille netværksindstillingerne på din iPhone. På en iPhone med iOS12 gøres dette under
Indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil netværksindstillinger

Det er muligt, at ovenstående er nok til at få appen til at køre igen. :)

Hav en god dag.

Anna
YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)