Spørgsmål

Udfald i musik fra Yousee


Hej
Jeg har et problem med udfald af musik fra Yousee

Jeg kører Windows 10 med en linje med 10MB

Udfaldet er kun nogle få sekunder men meget irriterende

Udfaldet er både når jeg har højtalere direkte på computeren men også via bluetoth

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej weigand

Du mangler et svar - det får vi lige lavet om på.

Hvilken browser bruger det? Har du prøvet en anden? Gerne Chrome, hvis det er muligt. En nulstilling af browser kan også være en idé.

Hvis det fortsætter, kan det være en sag for vores support, og hvordan de fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt
Jeg anvender Internet Explorer version 11 og har også prøvet at nulstille dog uden resultat.

Er pt. ved at teste med Google Chrome, og der har der ikke været udfald endnu (1 time)

Er der nogen steder i Internet Explorer eller andre steder man evt. kan udvide en buffer hvis det er det, der kan være galt.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)