Spørgsmål

tv.yousee.dk fryser

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Især på mine blandselv kanaler oplever jeg ofte, at streamingen går i stå. Det gælder hvad enten jeg bruger det hjemme (yousee bredbånd), ude (fullrate) eller på arbejde (fiber).
Er det bare mig, der er uheldig igen igen eller er yousee også her teknologisk udfordret?

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints StefanK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej nuber2

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg tænker, om du kan fortælle lidt mere?

Hvilken browser bruger du? Har du prøvet en anden?
Sker det evt. på flere enheder? Hvis det er på en enkelt PC, kunne det være værd at forsøge med en anden.

Jo mere du kan fortælle jo bedre - så kan det være, der sidder en med en løsning. :)
Hej Yousee...
Jeg oplever det samme som nuber2 beskriver.
Jeg har prøvet forskellige browsere (IE, Edge, Firefox, Chrome). Resultatet er det samme.

Mvh
Thomas
Har samme problem på min nye tablet. Så snart billedet blive knivskarpt stopper det. Øv
Jeg har en lenovo K5 hvor billede også fryser efter 5 sek..
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøvede lige på fruens android tablet. Første gang gik ikke godt (fik vist fejlkode 1). Da jeg forsøgte anden gang kørte den fint.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige gået igennem diverse kanaler, både dem der haves i faste pakker og de extra der haves, har ikke kunnet konstatere nogen fejl. Lenovo Yoga 2. Brovser Google Chrome. Forbindelse 100/20.
Jeg oplever også at billedet fryser og ofte er det uskarpt, grynet.
Eurosportplayer med Eurosport 1 og 2 står knivskarpt. Altsammen streamet via wifi til min tablet.
Listesko
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
listesko skrev:

Jeg oplever også at billedet fryser og ofte er det uskarpt, grynet.
Eurosportplayer med Eurosport 1 og 2 står knivskarpt. Altsammen streamet via wifi til min tablet.
Listesko

Jeg ser ofte fodbold via Eurosport 2 og det helt uden problemer. Både via tablet, iPad eller bærebar PC.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej StefanK
Jeg har prøvet på en hel del windows pc'er med snart sagt enhver tænkelig browser, hidtil bedste resultater med edge, men selv her kan den finde på at fryse på jeres egen internetforbindelse efter en periode, typisk ½ time eller mere. Stop sker formentlig oftere sen eftermiddag og aften end resten af døgnet.
Jeg har prøvet chrome og edge uden plugin
Firefox med viewright
Oftest med kablede pc'er.
og givet en hel del andet.
Efterhånden har jeg nærmest opgivet jeres streaming (dårligere end DR), i stedet optager jeg det jeg vil se.

StefanK skrev:

Hej nuber2

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg tænker, om du kan fortælle lidt mere?

Hvilken browser bruger du? Har du prøvet en anden?
Sker det evt. på flere enheder? Hvis det er på en enkelt PC, kunne det være værd at forsøge med en anden.

Jo mere du kan fortælle jo bedre - så kan det være, der sidder en med en løsning. :)

Har talt med kundeservice i dag, som fortalte det har været et problem siden januar og der kommer ny app / opdateringer i morgen som skulle løse problemerne........ Lad os se om det vil ske.
Jesper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P