Spørgsmål

TVog Film app - næsten konstant "buffering" på Samsung Galaxy tablet

Hej.
Jeg har gennem længere tid nu oplevet at min YouSee Tv & Film app ikke fungerer ordentligt på min Samsung Galaxy Tab S10.5. Jeg kan ikke se andet end et minuts tid, nogle gange slet ingenting, før buffering starter.
Samme tablet afvikler Netflix, Amazon Prime, og Viaplay uden problemer. (native apps for hver tjeneste)
Jeg har forsøgt mig med at fjerne appen og geninstallere, tjekkket WiFi forbindelsen som viser alt imellem 400Mbps og helt op til 866 Mbps.
Det HAR virket gennem laaaang tid, og jeg har haft stor glæde af appen....så jeg savner en løsning!
Har også forsøgt mig med en tudsegammel iPad 4 fra 2012, som fra samme lokation afspiller fejlfrit!

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg tror Yousee har nogle problemer med at vise det på nogle Tablets, Ipads og iphones, især ved Live udsendelser virker det slet ikke for mig på iPad eller på iPhone hvis jeg bruger Yousee's Wifi, mystisk!
Omdømme 7
Badge +2
Jeg testede det lige igen feks. kan jeg ikke se Live Tennis fra Eurosport, hvis ikke jeg skifter bort fra Yousee Wifi, jeg har et enden udbyder også...

Men det er nok ikke det samme med alle hvis du kan se det på din gamle iPad...
Jeg har heller ikke YouSee som internetudbyder. Og det er lige meget om det er live eller f.eks. en serie jeg ser, problemet er det samme. (stort set i hvert fald)
Omdømme 7
Badge +2
Så ved jeg det ikke, har godt nok en gammel Tablet liggende, men bruger den ikke...
Omdømme 7
Badge +7
Hej mureren71

Hvilken version af YouSee Tv & Film appen er installeret på din enhed? Du kan se det under Indstillinger i bunden.
Hej Kasper
Version 7.1.0 (build 6487)
Omdømme 7
Badge +7
Okay, så det er nyeste version.

Har du mulighed for at teste det på en Smartphone eller anden enhed i husstanden og se om det gør det samme?
Det er allerede testet med en iPad 4, den kører problemfrit.
Men jeg kan da også teste med en iPhone 8, hvis det gør en forskel
Omdømme 7
Badge +7
Okay, det er så ikke nødvendigt.

Jeg tror det er selve din Galaxy Tab. Ved ikke hvor stærkt hardware den har, men ellers kunne du overveje at gendanne den til fabriksindstillinger.
Omdømme 7
Badge +3
Prøv at checke om din Galaxy Tab mangler ledig hukommelse. Man skulle kunne se dette under indstillinger - det kan man på min HTC mobil med Android styresystem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)