Spørgsmål

TV3+ i udlandet.

Er det muligt at købe TV3+, så jeg kan se det på min PC - bosiddende i Tyrkiet?
/Michael

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det der efterspørges er ulovligt. App og Web TV kan ikke bruges uden for DK. You See ejer jo heller ikke kanaler, de er kun formidlere for de enkelte udbydere.
Det var da et besynderligt svar. Jeg efterspørger på ingen måde noget som helst ulovligt!!!
I Danmark kan man tage sit TV-signal med i sommerhus eksempelvis, så jeg spørger såmænd bare, om jeg kan KØBE adgang til TV3+, så jeg kan se det på min pc, selvom jeg bor i Tyrkiet???
Omdømme 7
Badge +3
De har desværre ingen rettigheder til at vise TV3+ i udlandet (eller andet TV)
Omdømme 7
Badge +6
You See TV kan som skrevet IKKE bruges i udlandet. Derudover skal man have dansk adresse for at kunne se Dansk TV. Derfor Dansk TV i udlandet er ikke lovligt. Viasat kan og vil heller ikke sælge uden for Danmark.
Ok. Så prøver jeg på en anden måde. Jeg har et dansk tlf. abonnement hos Yousee, C/O-adresse i Danmark samt VPN. Kan jeg så LOVLIGT se det i Tyrkiet på min PC?
Er det i øvrigt muligt at tilkøbe Sky Sport hos Yousee?
Omdømme 7
Badge +3
ForumBruger556 skrev:

Ok. Så prøver jeg på en anden måde. Jeg har et dansk tlf. abonnement hos Yousee, C/O-adresse i Danmark samt VPN. Kan jeg så LOVLIGT se det i Tyrkiet på min PC?
Er det i øvrigt muligt at tilkøbe Sky Sport hos Yousee?

Det er nok ikke herinde du skal spørge om det, sky Sport findes ikke i DK, så vidt jeg ved
Takker Mich.
Jeg er totalt novice på det her, som det nok fremgår, så jeg beklager hvis jeg spørger dumt :-)
Omdømme 7
Badge +6
Det kan ses, hvis der i DK haves adgang til You See, men det kan ikke ses lovligt. Det er et brud på leverings betingelser, og er brud på ophavsrettigheder.
SKY kanaler kan kun købes i UK og Irland.
Jeg takker "Radiomanden" - beklager hvis mine spørgsmål ikke er "kloge", men jeg er bare stor fan af K-MAG og BIF, og jeg er lidt (læs: meget) begrænset her i Tyrkiet ;-).
Omdømme 7
Badge +6
Uanset hvordan, så er der ikke noget eller meget lidt at gøre, og det er ulovligt det der kan gøres.
Omdømme 7
Badge +1
Radiomanden skrev:

Det kan ses, hvis der i DK haves adgang til You See, men det kan ikke ses lovligt. Det er et brud på leverings betingelser, og er brud på ophavsrettigheder.
SKY kanaler kan kun købes i UK og Irland.

Der findes også Sky Deutschland og Sky Italia, som begge ligger på 19.2Ø :-)
Men uanset, så kan vi ikke købe et abonnement hos dem, fordi vi ikke er fastboende statsborgere i de pågældende lande.
Omdømme 7
Badge +6
Korrekt, men SKY UK er den der nok ønskes mest her i landet.
Landegrænser og copyright regler er et levn fra fortiden der ikke på nogen måde har fulgt med globaliseringen og den teknologiske udvikling. Ellers en relevant forespørgsel på noget som ifølge normal logik burde kunne lade sig gøre.
Omdømme 7
Badge +3
Barbar Bob skrev:

Landegrænser og copyright regler er et levn fra fortiden der ikke på nogen måde har fulgt med globaliseringen og den teknologiske udvikling. Ellers en relevant forespørgsel på noget som ifølge normal logik burde kunne lade sig gøre.

ader er noget meget vigtigt su glemmer, retiigheder når tv selkaberne skal købe hjem. så det er nok dem du skal påvirke, nogen stationer har tv serier i som andre har rettighederne til

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)