Spørgsmål

TV2 programmer i arkiv

• Deltager
  • 3 kommentarer
Kære YouSee!

Jeres tv-pakker er jo ikke billige og vi som kunder betaler jo for produktet (TV2), så hvorfor kan der ikke længere ses TV2 programmer på arkiv? Et produkt vi betaler for via vores tv-pakke.

For at kunne se det, så kræver det jeres bredbånd. Det er godt nok bondefangeri af værste skuffe. Det ville i øvrigt være billigere at købe abonnement hos TV2 end hos jer. Mange har jo betalt internet via deres arbejdsplads eller måske tvungen internet via ens boligforening.

Det er virkelig dårligt, at det ikke er en del af jeres tv-pakker, som vi i forvejen betaler for. Er det noget, som I kan og vil ændre på?

Mvh,
Hanne

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er en bestemmelse fra TV2, hvis kanalen skal ses på andre forbindelser, inklusiv på Mobil på 4 G, så koster det Kr 5/måned.
Hej Radiomanden!

Det er inde på YouSee hvis du f.eks. går ind i TV-guide.

Alle TV2 programmer kan ikke længere ses, andet end hvis man har YouSee Bredbånd. Dette tror jeg bestemt ikke er noget TV2 bestemmer men YouSee.

Bh.
Hanne
Omdømme 7
Badge +6
Det har for tid tilbage ikke været muligt at se TV2 ude, det kom så senere på plads, at mod betaling af førnævnte gebyr, så kunne man se kanalen på andre forbindelser.
Det har jo ikke noget med Yousee at gøre, for folk med bredbånd hos Yousee kan godt se TV2 på arkiv. Derfor er det et valg Yousee har truffet, at vi andre med almindelige tv-pakker ikke skal kunne se TV2 på arkiv.

Min nabo har det, fordi han har bredbånd. Det har intet med TV2 at gøre. Dog udbyder TV2 det også, så man kan få abon. hos dem. Starter fra kr. 39 pr. mdr.
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke er valg fra You See, alle øvrige TV 2 kanaler kan ses på alle forbindelser, bare ikke hoved kanalen, uden den extra betaling, det har TV 2 bestemt, ikke You See.
Nej du forstår ikke problemet.
Omdømme 7
Badge +6
Jo ganske udemærket, det forholder sig som skrevet. Det er da ikke umuligt at You See kan få det ændret på et tidspunkt, men indtil videre er det som det er.
Hvor kan man til vælge de 5 kr. pr.md for at se tv2 udenfor matriklen, da ikke kun telefonisk vel ??
Omdømme 7
Badge +6
Det tilkøbes ved at ringe til kundeservice.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/tv2-ude
Ok, det fik jeg også at vide hos yousee , men undrer mig, at det ikke står som et tilvalg , så man kan se det.
Altså man kan kun ringe og bestille det, så man jo se det på sin regning, når det er tilmeldt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)