Svar

TV2 på Yousee APP/browser virker ikke.

Som skrevet, så kan jeg ikke afspille TV2 på jeres app til android, ej heller i browser på Windows PC.
Den skriver "Kan kun ses på Yousee bredbånd"

Jeg har Yousee bredbånd DSL (Det gamle TDC) men da det nu er Yousee, burde det jo virke.
Det er på vores hjemmeadresse hvor vi har både vores TV og bredbånds abonnement.

Hvad skal jeg gøre jeg gøre for at få det til at virke.
icon

Bedste svar af Radiomanden 13 juli 2017, 14:52

Ja, det skulle virke, så du skal henvende dig til You See angående det.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Ja, det skulle virke, så du skal henvende dig til You See angående det.
Tak hr. Radiomand, jeg vil tage kontakt til yousee :-)
Nå har lige talt med YouSee, og de påstår at uanset om jeg har YouSee bredbånd, så skal jeg stadig have et TV2 ude abbonement til 30kr. pr måned for at se TV2 i min browser eller på Tv og Film app'en på min hjemmeadresse hvor jeg både har bredbånd og TV fra YouSee.

Kan nogen andre bekræfte at de kan se TV2 på APP/browser uden TV2 ude abb på deres hjemmeadresse.

Forstår iøvrigt heller ikke fejlmeddelelsen "Kan kun ses på YouSee bredbånd" hvis det abbonementet det er galt med.

På forhånd tak.
Omdømme 4
Badge +6
TV2 ude er 5 kr. om måneden. Jeg ville ringe igen. Det ser ud som dit bredbånd har fået en forkert status hos YouSee.
Ja jeg ved ikke hvor han fik de 30kr. fra, men har fået bekræftet at det koster 5kr. pr md.

Jeg undersøgte lidt på YouSee's hjemmeside, og her er hvad der står omkring TV2

Jeg har netop talt med YouSee igen. Og fik igen at vide at jeg SKAL have et TV2 ude abbonement hvis jeg vil se TV2 i browser/APP fordi jeg er på det gamle TDC internet igennem telefonstikket (DSL) selvom det nu er YouSee :-(

YouSee er åbenbart ikke YouSee når det kommer til stykket. Fint at de slår firmarene sammen, men de glemmer at tænke på kunderne, jeg ved godt at det kun er 5.- om måneden, det er mere princippet i at der står på deres hjemmeside at det virker med YouSee Bredbånd, når det nu ikke passer. Iøvrig betaler jeg rigeligt til Yousee (Skulle måske overveje et andet selskab)
Omdømme 4
Badge +6
Overførsel at TDC privat kunder burde efterhånden være faldet på plads, så alle behandles ens. Det er for dårligt af YouSee, men forhåbentligt noget som på sigt ordnes.
Slangefar skrev:

Overførsel at TDC privat kunder burde efterhånden være faldet på plads, så alle behandles ens. Det er for dårligt af YouSee, men forhåbentligt noget som på sigt ordnes.

Ja, det burde være faldet på plads, men som jeg forstod det på supporten, lød det ikke som om at de gamle TDC bredbånds kunder overhovedet ville få den mulighed, hvorfor kunne jeg ikke få svar på.

Venter i øvrigt stadig på et enkelt login til YouSee, istedet for det login helvede der er nu, men det kommer nok også på sigt :D
Omdømme 3
Badge +5
Hej Bøvs

Du skal selvfølgelig på lige vilkår med coax-kunderne, kunne se TV 2 på din bredbåndsforbindelse, så kan du ikke det, så skal det fejlmeldes i systemet til vores tekniske afdeling via support.
Kasper skrev:

Hej Bøvs

Du skal selvfølgelig på lige vilkår med coax-kunderne, kunne se TV 2 på din bredbåndsforbindelse, så kan du ikke det, så skal det fejlmeldes i systemet til vores tekniske afdeling via support.

Hej Kasper.

Tak for dit svar.
Jeg fejlmeldte det i går via jeres support side. Men har desværre ikke de store forhåbninger om at det bliver fikset. Så længe at flere af jeres support medarbejdere uafhængigt af hinanden siger at sådan er det bare, så er det lidt op ad bakke.

Jeg har fået et sagsnr. Ved ikke om du evt. kan gøre eller skrive noget i sagen der gøt det lidt nemmere.

På forhånd tak.
Omdømme 3
Badge +5
Hej Bøvs

Det skulle gerne blive fejlmeldt.

Hvad er status på sagen på nuværende tidspunkt?
Hej Kasper.

Har ikke hørt noget endnu, har fået sagsnr. 40987486

PS. Er det i øvrigt muligt at ændre sit brugernavn på forum?

mvh. Thomas
Omdømme 3
Badge +5
Hej Bøvs

Der kan være forlænget svartid i øjeblikket grundet travlhed og vi vil svare på din mail så hurtigt som muligt.

Du kan sende mig en privat meddelelse med det ønskede brugernavn. Så retter jeg det for dig :)
Så var der svar fra kundeservice, her er hvad de skrev.

"Der er i øjeblikket problemer med at få systemet til at genkende en telefonstik installation som et YouSee abonnement på antennestik login.

Dette arbejder vi dog på."

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P