TV2 på Yousee play

Hej,

Hvorfor falder TV2 altid ud, når jeg forsøger at se TV2 live ? Jeg kan vælge alle andre kanaler, de kører fint, men TV2 falder altid ud efter et par minutter - og så er der bare sort skærm ?

(Kablet PC, 100/20Mb)

Mvh 

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
TV 2 og vist også TCM kan kun ses over YouSee Bredbånd.

Jeg har Yousee bredbånd (100/20), samt Fuldpakken. Som sagt så falder TV2 ud, kan typisk se 5 -10 min, så er der sort skærm. Det sker ikke på de andre kanaler

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Så må du nok kontakte kundeservice.

Sidder med min PC i Sverige og konstant samme problem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Birger2 skrev:
Sidder med min PC i Sverige og konstant samme problem.

Så bruger du jo ikke en YouSee forbindelse, så kan du ikke se TV2.

Er tilbage i Danmark igen og alt synes at fungere.

Jo - jeg var logget på YOUSEE. Ud over DR1 kunne jeg se Charlie og 3sport1 og 2, men ikke TV2. Spørgsmålet er, om der er begrænsninger når man er i udlandet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Birger2 skrev:
Er tilbage i Danmark igen og alt synes at fungere.

Jo - jeg var logget på YOUSEE. Ud over DR1 kunne jeg se Charlie og 3sport1 og 2, men ikke TV2. Spørgsmålet er, om der er begrænsninger når man er i udlandet.

På YouSee.dk kan du se, hvilke kanaler du kan se på play ude og hjemme. TV2 kan man kun se hjemme. En YouSee mobil forbindelse er IKKE det samme som hjemme via moden fra YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)